Luna,când venea cineva în vizită,devenea extrem de entuziasmată. Ea a decis să îl invite pe Mattias la cină pentru a-i face cunoștință cu sora sa,Beatrice.
Totul era aranjat:masa era plină cu toate felurile de mâncare,fiindcă Luna nu știa ce i-ar fi plăcut mai mult iubitului său,lumânările parfumate ardeau în colțurile mesei,iar casa era mai ordonată ca niciodată. Fata abia aștepta să vină iubitul ei pentru a petrece acea zi împreună cu el.
După nici două ore după terminarea aranjamentelor,se auzi soneria. Luna fugi către ușă entuziasmată.
-Mattias,iubitule,Mă bucur enorm să te văd!îi spuse Luna roșiind.
Dar nici bine nu termină de rostit ultimul cuvânt și băiatul o luă în brațe și o sărută lung și apăsat,lăsând-o pe fată fără suflare.
-Și eu mă bucur să te văd,iubito!îi zise Mattias zâmbind. Și am uitat să te anunț că voi veni cu un prieten...
-Mi-a spus sora mea că e iubitul ei. Nu mă supăr. Nu am de ce!îl întrerupse Luna.
Luna plecase în bucătărie nervoasă ca să aducă sucul din frigider,lăsându-i pe toți în sufragerie. Fata nu se aștepta ca el să vină la masă. De când auzise că Christian Elmos,cel mai barfitor băiat din acel oraș,ajunse să fie iubitul lui Betty,nu a mai vorbit cu sora ei,decât atunci când simțea nevoia să se descarce.
Era un tip destul de drăguț și atrăgător,dar o deranja faptul că era un bârfitor. Luna a ales să îl accepte așa, pentru sora ei,gândindu-se că bârfele lui îi vor putea fi de folos pe viitor. Avea 22 de ani și era destul de lucrat. Făcea box si era în echipa de fotbal a orașului. Toți îl invidiau pentru acest lucru.
Închise ușa frigiderului gânditoare și Luna se trezi cu Mattias în fața sa.
-M-ai speriat,Mattias!îi spuse Luna răstit.
- Nu am vrut,iubito! Pari supărată. S-a întâmplat ceva?întrebă băiatul îngrijorat.
-Nu,sunt bine! Doar că nu mă așteptam ca Chriss nu vină.
-Știu,și eu...,îi zise Mattias evitându-i privirea.
Luna era mirată de această reacție. Se simțea vinovat pentru prima dată de când cei doi erau împreună,prima dată în aproape 2 luni de zile...
-Iubitule,Nu e vina ta! Nimeni nu ar fi știut. Cred că și pe tine te-a luat pe nepregătite,încercă Luna să îl liniștească.
-Ai dreptate. Nu mă mai gândesc la asta,ci doar la tine!
În acel moment,Mattias o urcă pe masă și începu să o sărute. Luna se simțea mai bine ca niciodată. Băiatul o mângâia peste tot. Fata simțea că vrea mai mult,dar nu îi putea spune nimic. Mattias începu să îi mângâie fundul,sărutându-i gâtul și sânii. În acel moment,Beatrice o strigă.
CITEȘTI
Bad At Love
Teen FictionLuna Addams este o adolescentă ca oricare alta , dar are o viață foarte complicată : ajunge într-un nou colectiv de prieteni , în care ajunge să aibă parte de mii de surprize. Noi prieteni îi dau tarcoale Lunei,dar doar unul singur ajunge să aibă dr...