Din ziua în care a început relația cu Benjamin,băiatul care era un fel de tocilar,dar nu prea era,Luna se simțea din ce în ce mai bine. Nu se mai gândea atât de mult la Maximilian...viața ei începuse să se schimbe ușor,ușor în bine.
Într-o buna zi,Luna hotărâse ca ar trebui să își invite prietenii acasă la ea și să discute,să joace jocurile adolescenței. Mereu și-a dorit acest lucru și în acel moment se hotărâse.
În acea dimineață se aranjă în grabă,își lua micul dejun într-un ritm alert și pleca grăbită spre liceu. Luna nu a mai fost atât de entuziasmată de la prima ei bălăceală în apa din piscină de la vârsta de 9 ani.
Se întâlnise dis-de-dimineață cu Benjamin și Crystal. Îi era dor de plimbările de dimineață cu prietena ei. Începuse să îi lipsească Crystal.
Mergând spre liceu, Crystal nu a fost prea inspirată când deschise subiectul despre Max.
- Nu îmi vine să cred cât de dulce poate să fie....spuse Crystal cu un zâmbet dulce,de fată îndrăgostită.
Dar nici bine nu apucă să termine ce avea de spus ,că Luna își desprinse mâna de a lui Ben și urlă nervoasă:
-Ți-am mai spus să nu deschizi subiectul de el de față cu mine!
Și plecă supărată înainte fără să se uite în urma sa ,să vadă dacă cei doi o urmează. Erau în spatele ei ,dar nu mai spuneau niciun cuvân5,doar se uitau unul la altul.
Ajunsă la școala,la banca lui Crystal,Luna observă o față necunoscută. Cei trei se îndreptată spre Max si fata care statea în fața lui.
-Hey,copii!începu Max plin de sine. Ea e Irene,Irene Smith.
Irene era o față drăguț îmbrăcată, cu părul lăsat pe spate. Luna credea că această făcea parte din familia lui de bogătași. Avea un inel din aur pe deget iar la gât un lănțișor din aur,cu o steluță si semnul infinitului. Era o tipa de treaba,pe scurt.
-Bună!salută voios Irene.
-Salut!spuse Luna cu gândurile în altă parte. Hey,știți la ce mă gândeam? Vreau să vă invit în seara aceasta acasa la mine,vom face un fel de petrecere. Vreți să veniți? Irene,poți să vii și tu ,de asemenea!
-Sigur,o sa vin! Multumesc de invitație!
Crystal îi facu un semn Lunei,ceea ce însemna că voia să vorbească cu ea.
-Vreau să îți zic ceva,începu Crystal să vorbeasca dupa ce ieșiseră din clasă.
-Te ascult...
-Ne-am despărțit...,spuse Crystal trist.
-Poftim!???întreba uimită Luna.
-Da,nu mai mergea între noi. El e tot timpul cu gândul la tine. Irene l-a sfătuit să vorbească cu tine...
-Serios....? Dar sunt împreună cu Benjamin...,îi zise Luna posomorâtă.
-Îi explici ceea ce ai aflat. Va trebui să te înțeleagă.
-Ok...voi încerca...
Cele două intrată în clasă. Luna se îndrepta spre banca lui Max.
-Mă,ma gândeam să vii și tu...dacă vrei și ai chef,spuse Luna rușinată.
Irene îi facu un semn lui Max și dădu din cap.
-Sigur,voi veni,raspunse Max ,zâmbind.
Luna plecă împăcată spre Ben. Știa că era momentul să pună capăt relației lor fiindcă nu mai mergea cum trebuie. Luna devenea irezistibilă,Ben țipa din orice la ea. Deja era prea mult.
-Ben,trebuie sa vorbim,te rog....,începu Luna.
-Sigur...știu despre ce vrei să vorbim.
-Mă gândeam eu. Uite,între noi,nu mai este bine nimic. Ne certăm foarte des,nu ne mai înțelegem.
-Știu,și eu voiam să îți zic aceleași lucruri. E mai bine să punem punct...,adaugă Ben trist ,dar puternic.
- De acord,spuse Luna.
Atunci,apele deveniseră limpezi. Luna era mai calma. Se împacase cu Crystal si cu Max. Cei doi nu mai erau împreună. Totul era așa cum își dorea. Gândurile îi fuseseră întrerupte de către Irene ,care voia să discute cu ea.
-Sper ca nu deranjez...,începu Irene rușinoasă.
- Nu,nu...deloc. Ia loc lângă mine. S-a întâmplat ceva?
- Nu,voiam doar să vorbim despre Max.
-Aa,sigur! Despre ce e vorba?întreba Luna suspicioasă.
-Max te iubește foarte mult. Sunt fosta lui. Cea mai lungă relație a fost cu mine. Odată ce a plecat din America,lucrurile au devenit super distanțate între noi,nimic nu mai funcționa. Am ales să ne despărțim de comun acord. Și am venit,azi, să îl vizitez. Din ce am auzit,Max si Crystal au ceva timp de cand s-au despărțit. Motivul ești tu. Nu îmi vine să cred că a reușit să stea atata timp certat cu persoana pe care o iubeste. A rămas calm, ceea ce ma mira. De obicei,răbufnea, se apuca sa bea,sau sa se drogheze...
-Eu am reusit sa il schimb...,adaugă Luna cu lacrimi în ochi.
- Nu imi vine sa cred ca ai reusit. Ma bucur enorm. Se înțelege de ce e atât de atașat de tine,spuse veselă Irene. Te rog să nu plângi,nu ai nicio vina. Te iubește și tu, de asemenea...dă-i o șansă. Are nevoie să îți arate ca nu vei regreta.
Irene plecă,lăsând-o pe Luna printre gândurile ei.
CITEȘTI
Bad At Love
Teen FictionLuna Addams este o adolescentă ca oricare alta , dar are o viață foarte complicată : ajunge într-un nou colectiv de prieteni , în care ajunge să aibă parte de mii de surprize. Noi prieteni îi dau tarcoale Lunei,dar doar unul singur ajunge să aibă dr...