O zi însorită de toamnă. Pe geamul deschis din camera Lunei se auzeau micuțele păsărele ce cântau voioase. Soarele,cu razele sale aurii,și-au făcut loc printre perdele.
Luna Addams este o adolescentă de 17 ani cu vise mărețe:să ajungă pe cele mai mari scene ale lumii. Împreună cu sora sa,s-a mutat în Paris,orașul iubirii și a tuturor viselor împlinite. Acolo s-au mutat și mulți dintre prietenii ei. Își dorește foarte mult să se întâlnească cu ei și să mai bârfeasca așa cum o făceau când erau colegi în cea mai mare școală din Germania. Multe amintiri...
În acea dimineață,se va întâlni cu noii colegi,și normal,ca fiecare străin de toate cele din jurul său,avea mari emoții.
În timp ce își căuta hainele preferate , sora sa , Beatrice,o strigă din bucătărie:
-Luna,micul dejun este gata! Când esti pregătită și aranjată,să cobori la masă!
Uneori,Luna își dorea să o aibă pe Betty,în vârstă de 21 de ani,aproape de ea peste tot,dar atunci ar fi părut că se poartă ca un copil mic. De la moartea părinților ei într-un accident de mașină ,sora ei i-a fost mama,prietena cea mai bună și părinții.
-Imediat,Betty! Ma îmbrac si vin,i-a răspuns Luna,în timp ce alerga prin camera după hainele acela mai potrivite pentru acea zi speciala.
După ce făcuse un duș rapid,s-a îmbrăcat și și-a aranjat părul,a mers în bucatarie,unde sora ei o aștepta cu mâncarea pregătită.
-Ca de obicei...mă surprinzi mereu! i-a spus Luna,zâmbind.
-E o zi specială pentru tine,așa că m-am gândit să îți fac o surpriză! o luă în brațe Betty.
În acel moment,Luna se întristă. Beatrice și-a dat seama că ceva este în neregulă.
-Ce s-a întâmplat,surioara? o întrebă Betty pe Luna.
-Nimic,doar ca...mi-aș fi dorit să fie și părinții noștri aici și să ma vadă atât de departe,unde îmi doream să ajung de foarte mult timp...
-Știu ca îți este greu...Dar te rog sa nu te întristezi deoarece ei ne veghează de acolo,de sus,și ne sunt alături tot timpul chiar dacă tu nu ii vezi.
Luna începuse sa plângă in bratele lui Betty. Își mulțumea singură,în gand,ca nu se machiase încă.
-Hai,descarca-te...Sunt sigura ca ai ținut multe in tine.
- Sunt bine acum...Vreau sa iti spun ca iti multumesc ca esti sora mea si ca ma suporți mereu,chiar și atunci când nu te ascult....
- De aceea sunt sora ta,sa te iubesc până mor!
Iar atunci,cele două se îmbrățișaseră strâns și au început să mănânce. După micul dejun,Beatrice a ajutat-o pe Luna sa se aranjeze si să își pregătească ghiozdanul. După toate acestea,fata voia să se îmbrace si ea pentru a o conduce la liceu,dar Luna o opri.
- Nu trebuie sa vii. Cum ai spus si tu...te am lângă mine si pe tine,si pe părinții noștri chiar dacă nu ii vad. Ma voi descurca !
- Bine ,scumpo ! Succes !
In timp ce Luna ieșea pe usa casei, Betty își spune în gând :
,,Sora mea a crescut si s-a maturizat !"
CITEȘTI
Bad At Love
Genç KurguLuna Addams este o adolescentă ca oricare alta , dar are o viață foarte complicată : ajunge într-un nou colectiv de prieteni , în care ajunge să aibă parte de mii de surprize. Noi prieteni îi dau tarcoale Lunei,dar doar unul singur ajunge să aibă dr...