》E G Y Ü T T T Ö L T Ö T T E S T É K《
¤ Johnny időbeosztása mellett sajnos nem mindennapos, hogy egy nyugodt estét kettesben tudtok tölteni. Sőt.
¤ Igazából néha már annak is örülsz, ha éjszaka néhány órán át magad körül érezheted az erős, ölelő karokat, még ha reggel csak hideg párna is vár az ő oldalán.
¤ Így aztán minden adandó alkalmat maximálisan megragadtok, hogy együtt tölthessetek egy kis időt a rohanó hétköznapokban, mint egy totálisan átlagos pár. Manager, próbák és állandóan csörgő telefonok nélkül.
¤ Amikor hamarabb végez és lehetősége van rá, érted megy a munkába, hogy együtt tudjatok haza menni azzal is több időt töltve egymással.
¤ Az este folytatása pedig a legtöbb esetben a hangulatától függ. Olykor édes, máskor pedig szenvedélyes, de van egy dolog, ami teljesen biztos: minden pillanat csodálatos vele.
¤ Általában együtt készítetek vacsorát, miközben megbeszélitek a napotokat és a rövidtávú terveiteket az elkövetkezendő időre. Ki, kivel, mikor, hova megy.
¤ - Összegezve, megint napokig alig látjuk egymást – vonja le a szomorú következtetést, miközben magához ölelve csókol meg lágyan.
¤ Lustább napjaitokon inkább csak rendeltek és miközben várjátok a futárt, összebújva beszélgettek a kanapén.
¤ Minden alkalommal, legyen bármennyire is fáradt, segít összepakolni a konyhát vacsora után. Sőt van olyan este is, mikor magára vállalja a mosogatást is.
¤ Amikor nem, akkor viszont biztos lehetsz benne, hogy mire végzel egy forró fürdő már készen áll arra, hogy ketten együtt mártózzatok meg benne. Bár jobban szeret tusolni, a te kedvedért képes órákig is áztatni magát a kádban.
¤ Amikor fáradt, a fürdő után csak egy hatalmas törülközőbe csavar és a hálószobába cipel, ahol aztán a saját pulcsiját és egy bugyit rád húzva tervezgeti az este megmaradt részét.
¤ - Film vagy Xbox? – teszi fel a fontos kérdést, miközben ő maga is felöltözik valami kényelmesbe.
¤ - Mindkettő? – kérdezel vissza. – Csinálok kukoricát! – pattansz fel és amíg te a mikrós popcornt bűvölöd, ő filmet vagy játékot választ.
¤ Általában tényleg mindkettő sorra kerül. Valamelyikőtök tuti megsértődik – játéktól függ, hogy ki –, mikor a másik sorozatban veri laposra a játékban és bedobja, hogy inkább filmezzetek.
¤ A filmet pedig minden alkalommal hangosan kommentálva, kifigurázva nézitek végig... legyen szó bármilyen filmről is.
¤ Ám, amikor Szerelmednek sok felesleges energiája marad, egészen más irányba tereli a fürdést. Ujjai lágyan táncolnak a habok alatt a bőrödön, olyan pontokat érintve, amik szép lassan felélesztik benned a vágyat.
¤ - Johnny – nyögöd neki feszülve, amikor ujjai finoman a combjaid közé csúszva érintik nőiességedet. Több sem kell neki, alig egy perc múlva már az ágyban magasodik föléd csurom vizesen.
¤ - Szóval, hogy is hangzott az a kádban? – kérdezi pimaszul és ajkaival kezdi el felfedezni a tested újabbnál újabb, hangosabbnál hangosabb sóhajokat előcsalva belőled.
¤ Olykor lágyan, lassan szeretkeztek kiélvezve minden együtt töltött pillanatot. Máskor vadul, szenvedélyesen űz a csúcsig újra és újra.
¤ Minden alkalommal szorosan magához ölelve cirógat és hagy apró csókokat szerte a bőrödön, amíg mindketten lenyugodtok, majd újra a fürdőbe visz, ezúttal csak egy gyors zuhanyra.
¤ Az esték azonban – függetlenül a programtól – mindig ugyanúgy záródnak, ami már egy valódi kis rituálé.
¤ - Gyere, Baby! – ölel magához és elterül veled az ágyon, ahol aztán szorosan magához ölel és betakar mindkettőtöket.
¤ Elalvás előtt még beszélgettek egy kicsit vagy épp nassoltok valamit. De ha kell, dalra is fakad, amikor nagyon nem tudsz elaludni.
¤ - Jó éjt, John! – kúszol fel csukott szemmel, hogy meg tudd csókolni, majd visszafészkeled magad a karjaiba.
¤ - Szeretlek, Hercegnőm! – mondja csendesen és egy lágy csókot nyom a hajadba. Nem sokkal később pedig már csak egyenletesen szuszogva ölel szorosan magához.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙃𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙤𝙣𝙨
ФанфикIdol x Reader ⭐️Scenario 🌺As... 💋Different Kisses ✨MTL 📱 Socialmedia posts (Instagram)