》A Z E L S Ő E G Y Ü T T T Ö L T Ö T T É J S Z A K A《
¤ Már randiztok egy jó ideje, mire eljutottok az első közösen eltöltött éjszakához. És bár spontánnak tűnhet, biztos lehetsz abban, hogy Seonghwa megtervezte... ha nem is minden pontját, de a nagyját biztosan.
¤ Napokkal előtte bezsongat azzal, hogy életed randijaként hivatkozik állandóan a következő találkozótokra és természetesen egyetlen árva szót sem hajlandó róla mondani.
¤ - Jagi - vigyorogja pimaszul –, a meglepetés az attól meglepetés, hogy nem tudod, hogy mi az – magyarázza és közben marha jól szórakozik rajtad.
¤ Végül igaza lett, és életed legjobb randija kerekedik a colorfightból, amire benevezett mindkettőtöket. Mondjuk, amikor megkérdezed tőle, hogy ezt a mennyiségű festékport mégis hogyan fogjátok levakarni magatokról, csak nyugodtan elmosolyodik.
¤ - Van tervem, Baby, ne aggódj – mondja, majd finoman megcsókol.
¤ Seonghwa egy romantikus fickó és ezt még csak titkolni sem nagyon akarja. Sem előled, sem mások előtt.
¤ - Ez most miért? – kérdezed tőle, amikor a lakása előtt egy puha kendőt köt a szemeid elé és csak a kezednél fogva vezet be a lakásba.
¤ - Titok – suttogja lágyan a füledbe, majd a bőrödet borító festékkel nem foglalkozva végig csókolja a nyakad és szép lassan vetkőztetni kezd. A kendő csak akkor kerül le a szemeid elől, amikor már meztelenül állsz előtte és ő kilegeltette rajtad a szemeit. Egy édes mosollyal az ajkain kap a karjába és merül el veled egy kád vízben.
¤ - Ezt mégis hogyan? – nézel körbe a hangulatosan feldíszített fürdőben, miközben kényelmesen elhelyezkedsz a karjaiban.
¤ - Nevezzük varázslatnak – suttogja a füledbe és a habok a kezei lassan felfedezőútra indulnak a bőrödön.
¤ Egyetlen pillanatig sem fogja magát vissza. Csókol, cirógat, hol lágyan, hol nyomokat hagyva maga után. Lágyan mossa le a bőrödre tapadt festéket és élvezettel lazul el a kezeid alatt, amikor te is hasonlóan teszel.
¤ Ajkai a nyakadon hagynak puha csókokat, ujjai pedig a combjaidon táncolnak, miközben semmiségekről beszélgettek, ő pedig élvezi a torkodból fel-feltörő sóhajokat.
¤ - Seonghwa – nyögöd halkan, ahogy ujjai a combjaid közé csúsznak és fogait lágyan a válladba mélyeszti.
¤ Ujjaitok egymás bőrén táncolnak a habok alatt, miközben egymás szájába suttogjátok minden kívánságotok.
¤ - Mi lenne, ha helyszínt váltanánk? – teszi fel mosolyogva a kérdést. Majd törölközőt csavar köréd és nevetve cipel a hálószobájába, aminek útvonala gyertyákkal és rózsaszirmokkal van teleszórva.
¤ A hálószoba sem okoz csalódást. Az biztos, hogy megadja a módját és bármennyire igyekszik tagadni, tudod, hogy készült erre.
¤ - Te kitervelted az elcsábításom? – suttogod a fülébe és lágyan a fülcimpájára harapsz.
¤ - Minek néz engem, Kisasszony? – háborodik fel túljátszottan. – Nincs szükségem holmi cselek bevetésére – morogja a bőrödbe, ahogy elfektet a hatalmas ágyon, amin itt-ott elszórt rózsaszálak borítanak.
¤ Lassan fejti le rólad a törölközőt és ajkaival csókolja végig minden porcikád, miközben az egyik rózsa segítségével cirógat végig lágyan fokozva az izgalmat.
¤ Kezeid hajába túrnak és sóhajtva téped meg szőke tincseit, ahogy újabbnál újabb gyenge pontodra talál rá és késztet egyre hangosabb sóhajokra.
¤ Kezdetben lágy és visszafogott, de ahogy telik az idő, egyre merészebbek az érintései, egyre követelőzőbbek a csókjai és egyre nagyobb élvezettel hallgatja a nyögéseid.
¤ - Hangosabban, Baby – incselkedik veled, ahogy egyre keményebb tempót diktál. – Ez a hang a kedvencem – morogja a füledbe, ahogy egy élesebb sikoly tör elő belőled, mikor egy újabb érzékeny pontodra akad.
¤ Képtelen betelni egyetlen menettel. Néhány pillanatig gyengéden cirógat, hogy visszatérj az orgazmus okozta bódulatból, de aztán újra kezd mindent módszeresen elölről... és célt ér újra.
¤ Látható foltok sokaságát hagyja a tested mentén, amikhez reggel is boldogan tér vissza újabb csókokat felejtve rajta.
¤ - Ezek a kedvenceim – simít végig lágyan az egyiken. – Ezek bizonyítják, hogy most már hozzám tartozol – mosolyodik el édesen és egy gyengéd, szerelmes csókba hív.
KAMU SEDANG MEMBACA
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙃𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙤𝙣𝙨
Fiksi PenggemarIdol x Reader ⭐️Scenario 🌺As... 💋Different Kisses ✨MTL 📱 Socialmedia posts (Instagram)