》L E G J O B B B A R Á T《
¤ Egyáltalán nem volt vele egyszerű összebarátkozni. Egy hatalmas balhéja után érkezik a te sulidba és gyakorlatilag kerül mindenkit.
¤ Nem kell sok idő, hogy kiderüljön, hogy miért váltott iskolát és nálatok is csakhamar piszkálni kezdik, aminek egyszer fültanúja vagy és nem állod meg szó nélkül.
¤ - Végül is, én is ki lennék akadva azon, hogy hiába a vakolat a fejemen, van egy fiú, aki szebb nálam – véded meg az egyik őt piszkáló lánytól. – És kettőtöket elnézve neked bőven van okod kiakadni, Anyukám – fűzöd még hozzá, majd Taesobot magad után húzva hagyod ott a döbbent társaságot.
¤ Ezzel a délutánnal kezdődik a barátságotok. Ami hosszú idő alatt válik igazán bensőségessé, de soha semmiért nem adnád.
¤ - Együtt szállunk szembe az idiótákkal – öleled magadhoz egy újabb vita alkalmával, amikor már azért bántják, mert te véded. – Én téged választalak mindenkivel szemben – mosolyogsz rá, ő pedig hálásan megölel.
¤ Nem csak a legjobb barátod, de a legfőbb kritikusod is. Legyen szó döntésekről, pasikról vagy épp frizuráról, outfitekről, sminkről.
¤ - Lehet meleg vagyok, de van szemem – húzza el a száját. – Vedd le, borzalom – illeti kemény kritikával a ruhát, amibe első látásra zúgtál bele, te pedig hallgatsz rá.
¤ Nagyon jókat lehet vele beszélgetni, érdekes életszemlélete és megdöbbentő tapasztalatai vannak, amiket bátran meg is oszt veled.
¤ Bármilyen problémád van, egyike az elsőknek, aki útnak indul, hogy segítsen rajtad. Egyáltalán nem számít, hogy éppen hol van és mit csinál, amikor felhívod.
¤ A legjobb bulikat lehet vele csapni. El mered engedni magad mellette, mert tudod, hogy nem fog otthagyni a bajban sem. Na meg persze pontosan meg tudja mondani, hogy melyik pasira nem éri meg egyetlen percet sem pazarolni.
¤ Amikor először említi meg, hogy debütálni szeretne, teljes mértékben támogatod és kiállsz mellette. Büszkén promótálod a dalait és oltod be azokat, akik bántják.
¤ És vele együtt örülsz annak a sikernek, amit egyedül ért el. Bátorítod, biztatod, hogy tartson ki, ő pedig szintén melletted áll, kezdjél bele bármibe is.
¤ - Tudod, T/N, nekem még sosem volt ilyen barátom, mint te – emeli rád a könnyes szemeit, mire te sem bírod ki sírás nélkül, így a debütálását ünneplő buli egy közös összebújós zokogásba torkollik a végére.
¤ Még arra is képes rávenni, hogy szerepelj az egyik MV-jében, amiben azért egy kis meglepetése is van számodra, bár te inkább merényletként éled meg, de hihetetlenül jól esik.
¤ - Szóval majd mindenki látni fogja, hogy nem bírom a fájdalmat – foglalod össze vigyorogva, mikor bejelenti, hogy a videó egyik jelenetében örökítenék meg, ahogy a barátságotokat jelképező közös tetoválás elkészül.
¤ Rengeteg közös programotok van annak ellenére is, hogy ő szinte állandóan utazgat. Ügyesen találja meg a módját annak, hogy magához kössön.
¤ - Főkritikus? – húzod fel a szemöldököd a "munkaszerződésed" láttán, ami a következő turnéjának időtartamára érvényes.
¤ - Szerintem testhezálló feladatkör neked – vigyorodik el. – Nos, velem tartasz? – kérdezi, te pedig csak boldogan veted magad a karjaiba.
¤ A teljes coming out előtt sokszor vagy a kamu csaja, amit egy percig sem bánsz. Ha ez kell, hogy majd magabiztosan tudja felvállalni magát, te támogatod.
¤ - Cserébe megtaníthatsz gördeszkázni – mondod neki elgondolkozva, mikor egy alkalommal felhozza, hogy az, hogy eljátszod a barátnőjét, túl nagy szívesség a részedről.
¤ Imádsz vele bárhol megjelenni, főleg az olyan srácoknak szereted bemutatni, akikkel komolyabban tervezel.
¤ - A reakciójuk arra, hogy meleg vagy, szinte mindent elmond róluk – vonod meg a vállad, amikor rákérdez, hogy ez neked miért jó. – Aki nem tudja normálisan kezelni ezt a tényt, annak nincs keresnivalója az életemben.
¤ Persze akad nem egy alkalom, amikor az ilyen jellegű terveid igencsak máshogyan sülnek el, mint tervezed. Ami persze nem baj, hisz így megkímél egy pofára eséstől, de egy idő után igen bosszantóvá tud válni.
¤ - Na idefigyelj, Go Taesob – kezded kissé kiakadva. – Ha még egy potenciális pasijelöltemet lenyúlod, én esküszöm megverlek – duzzogod, mire ő csak felnevet.
¤ - Jaj, Baby – ölel magához. – Tudod, hogy nekem örökké te leszel az egyetlen nő az életemben – neveti jól tudva, hogy nem ezzel van a problémád.
STAI LEGGENDO
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙃𝙚𝙖𝙙𝙘𝙖𝙣𝙤𝙣𝙨
FanfictionIdol x Reader ⭐️Scenario 🌺As... 💋Different Kisses ✨MTL 📱 Socialmedia posts (Instagram)