Jeon Jungkook, se hiljainen, syrjitty, vihattu, kiusattu. Jungkookin kesäloma on mennyt paskasti, hän on enimmäkseen pysynyt sisällä niinkuin hänen kaikki tunteensa. Jungkook on rikki, kaikki haukkuu, kaikki syrjii.Jungkookilla on vain äiti, Jungkookin isä jätti hänet kun Jungkook oli vielä nuori. Jungkookin äiti ei tiedä mitään Jungkookin haukkumisesta.
Jungkookilla ei ole sisaruksia.Jungkookia on kiusattu melkein hänen koko elämänsä ajan, siihen ei ole syytä. Jungkook pukeutui yleensä värikkäisiin vaatteisiin ja pastellisiin vaatteisiin.
Viimeisenä kesäloman päivänä Jungkook päätti muuttua, kokonaan.Ei kenenkään nk:
Huomenna alkaisi koulu. Jungkook on ihan rikki eikä haluaisi mennä kouluun. Jungkook ei myöskään halua törmätä hänen pahimpaan kiusaajaan, Kim Taehyungiin.
Jungkook katseli hänen vaatekaapin ovessa roikkuvaa pastelli asua jonka ajatteli laittavansa kouluun. Kuitenkin hän meni asun luo ja viskaisi sen alas.
"Tää saa luvan loppua." Jungkook ajattelee jonka jälkeen hän avaa vaatekaappinsa oven.
Hetken hän tiedustelee vaatteita ja löysi asun jonka laittoi kaapin ovesta roikkumaan. Se ei ollut pastellinen niinkuin yleensä. Se ei ollut pirteän näköinen niinkuin yleensä.Se oli synkkä.
(+musta semmone korona maski xd lol ja mustat kireet revityt farkut)"tää on parempi." Jungkook ajatteli ja meni takaisin sängylle ja hetken katseli asua.
Jungkookilla on blondit hiukset, mutta sekin jää nyt pois kuvioista.
Jungkook lähti kauppaan ja osti mustaa hiusväriä.
Kun hän pääsi kotiin hän sanoi suoraan äidilleensä.
"äiti mä värjään hiukset nyt mustaks."
Jungkook sanoi ja lähti yläkerran vessaan.
Jungkook värjäsi hiukset ja meni sen jälkeen suihkuun pesemään värin pois.Jungkookilla oli ihan ok vatsalihakset eikä niitä onneksi tarvinnut treenata.
Jungkook meni suihkun jälkeen näyttämään lopputulosta äitilleen.
Jungkookin äiti oli kannustavainen, mukava, kiltti ja hauska. Jungkook ja hänen äiti tulivat hyvin toimeen.
"Hyvältä näyttää!" Jungkookin äiti huudahti hymyillen.
Jungkook kiitti vastaukseksi ja lähti takaisin huoneeseensa.Kello oli vasta 17.38 eikä Jungkook tiennyt mitä tehdä joten hän alkoi harjoitella meikki taitojaan. Jungkookilla oli meikkejä mutta vain vähän, hän käytti joskus peitevoidetta epäpuhtauksien takia.
Jungkook alkoi harjoittelemaan meikkaamista ja siinä meni aikaa.
Monta kertaa Jungkook pyyhki meikin pois ja aloitti alusta koska ei ollut tyytyväinen
tulokseen.Hetken päästä kuitenkin Jungkook sai tehtyä meikin. Hän näytti sieluttomalta, yleensä hänellä oli vain vähän poskipunaa.
Jungkookilla oli yläluomen ripsien rajassa vähän mustaa luomiväriä.
Jungkook pyyhki meikit vielä pois ja toivoi että saa tehtyä ne vielä huomenna uudelleen.Hän lähti vessaan, vessassa hän katsoi itseään peilistä ja mietti.
"Vai tätäkö kutsutaan glow upiksi"
Hetken päästä jungkook katsoi rintakehäänsä, siinä on musta ruusu tatuoituna. Ruusu on muisto Jungkookin mummosta. Se ei koskaan sopinut Jungkookin pastellisten vaatteiden kanssa mutta nyt se sopii täydellisesti."Kulta illalliselle!" Kuului Jungkookin äidin huuto alakerrasta.
Jungkook lähti alas syömään.
"No mites ootat huomista koulu päivää." Jungkookin äiti kysyi innoissaan.
"Ihan hyvin kai, mun tyyli on vähän muuttunut." Jungkook vastasi.
Jungkook oli se poika ketä ei paljoa puhunut, jos tunnilla hänen piti johonkin vastata hän mielummin ei vastannut ja sitten sai siitä jonkun rangaistuksen.
"No sepä kiva, mä oon lähteny jo kotoota kun sä heräät mut sä varmaan pärjäät." Jungkookin äiti kertoo.
Jungkook vain hymähtää vastaukseksi ja jatkaa syömistä.
"Kiitti ruuasta." Jungkook huikkasee samalla kun laittaa astioita astianpesukoneeseen.
"Ei mitään kulta." Jungkookin äiti vastaa ja Jungkook lähtee omaan huoneeseensa.
Jungkook avasi puhelimensa ja meni instagramiin, hän poisti hänen kaikki kuvansa koska ne oli kaikki tosi värikkäitä. Hän myös vaihtoi bion.Ennen:
Jungkook🌸✨
17vee🌊🥰
Busan📍💗
Love yourself💘🌍Nyt:
Jeon Jungkook✌🏻
17yo.
Busanist📍
Laulaja, Tanssija🖤Jungkookin instagram nimi oli Jungkookiex mutta hän vaihtoi senkin, JeonJungkook
Hänen mielestä vähän mälsä mutta silti ihan hyvä.
Kun hän sai sen vaihdettua hän huomasi kellon olevan jo 21.24.
Jungkook jo meni tekemään iltatoimensa koska oli semmoinen henkilö joka menee aikaisin nukkumaan.
"Öitä äiti" Jungkook huikkasi alakertaan.
"Öitä!" Kuului Jungkookin äidin vastaus.
Jungkook meni sänkyyn makaamaan valmiina huomiseen koulupäivään. Hän ei kyllä tosin tiennyt että mitä huomenna tulisi tapahtumaan, etenkään sitä että häntä vältettäisiin.....==============================
Alotin nyt siis tän uuden kirjan ja täst voi tulla aika deeppi :D toivottavast nautitte 🖤636 sanaa⛓
~Aavu
Peace out✌🏻😗
YOU ARE READING
Black Swan
FanfictionJeon Jungkook, se hiljainen, syrjitty, vihattu, kiusattu. Kesän viimeisenä päivänä, kaikki muuttuu, Jungkook muuttuu, hänen elämä muuttuu, hänen sielunsa muuttuu. Hän tapaa vanhan kiusaajansa Kim Taehyungin. Mitä jos heidän välille alkaa kerääntymää...