2.

133 13 7
                                    

Jungkookin nk:
Heräsin herätyskellooni, vitutus on suuri.
Katsoin vaatekaapilleni ja näin uuden asuni.
Lähdin vessaan ja tein aamutoimet jonka jälkeen menin laittaa asun. Sen jälkeen menin ainakin yrittämään tekemään meikkiä.

(Se näyttää tolta mut sil on mustat hiukset ja eri vaatteet) (vitun hottis🥴)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Se näyttää tolta mut sil on mustat hiukset ja eri vaatteet) (vitun hottis🥴)

Olin tyytyväinen lopputulokseen joten lähdin alakertaan syömään aamupalaa.
Söin vain banaanin koska ei tehnyt mieli mitään muuta.
Menin takaisin huoneeseni ja otin mustan repun jonka löysin kaapistani ja laitoin sinne vihon ja penaalin.

Kello oli vasta 8.24 ja koulu alkaisi vasta 9.00 niin jäin sängylleni hetkeksi makaamaan ja selasin puhelinta.
Hetken päästä kuitenkin kello oli jo 8.46 ja päätin alkaa lähteä kouluun. Asuin lähellä koulua onneksi. Yleensä olin semmoinen ketä tuli puolituntia aikaisin kouluun mutta nyt menin myöhemmin.

Pääsin koulun pihaan ja katsoin sitä vaaleaa isoa rakennusta "paskakoulu".
Koulun pihalla ei ollut paljoa porukkaa kun kaikki on jo mennyt sisälle koska kello on niin paljon.

Keräsin rohkeutta ja lähdin kävelemään oville.
Vetäisin painavat ovet auki ja näkyi koko käytävä täynnä ihmisiä.
Suurin osa heistä kääntyi katsomaan minua koska taisin avata vähän kovaa sen oven..
Lähdin kävelemään yhden luokanoven viereen olevalle tyhjälle kohdalle.

Samalla kun olin kävelemässä kuului kaikenlaista "siis onko toi jungkook" "omg se on hot" "mitä sille on tapahtunu"
En vastannyt mitään vaan olin vain hiljaa ja naama peruslukemilla.
Pääsin oven viereen ja nojasin seinään jalka koukussa seinää vasten. (u know)

Kim Taehyungin nk:
Heräsin äitini huutoon,
"YLÖS SIELTÄ TAI MYÖHÄSTYT!"
Ei vittu, koulua.
Menin nopeasti hakemaan ihan ok asun,

Paras kaverini Yoongi on sanonut tulevansa hakemaan minut 8

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Paras kaverini Yoongi on sanonut tulevansa hakemaan minut 8.40 joten yritin olla nopea.
Kun sain vaatteet laitettua kävin vessassa ja otin reppuni.

Kiiruhdin alakertaan ja juoksin kenkieni luo enkä sanonut vanhemmilleni sanaakaan.
Lähdin talosta ja näin Yoongin oottamassa moponsa kanssa.
"Mikä vittu sulla kesti?" Yoongi kysyy naurahten.
Tuhahdin vain vastaukseksi ja lähdimme koululle. Olimme minuuttia vaille koululla ja menimme ovilta sisään.
En kiinnittänyt kehenkään huomiota mutta kun lähdin luokkani ovelle järkytyin.
"Mitä vittua." Sanoin niin että vain Yoongi kuuli.
"Ai mitä?" Yoongi kysyy ja kääntää pään sinne minne minä katsoin.
"Mitä hittoa." Yoongi saa suustaan jonka jälkeen virnistin ja lähdin kävelemään Jungkookin luo.
"Jungkook Tae tulee!" "Mitä se aikoo" kuului meidän ympäriltä. Aina minä Jungkookia olen kiusannut eikä kukaan oikeen ole siihen puuttunut.

Menin Jungkookin eteen ja hetken vain tuijotin häntä ja virnistin.
Jungkook selvästi tiesi että olen siinä mutta ei katsonut minuun.
Hetkenpäästä hän kuitenkin katsoi minua suoraan silmiin.

Hänen silmissä ei ollut pelkoa niinkuin yleensä, hänen silmänsä ei ollut itkusta kosteat.
Ne oli kylmät ja synkät.

En edes tajunnut että hän oli katsonut minua suoraan silmiin jo vaikka kuinka kauan.
"Jos ei ollut asiaa voit lähtee." Hän hetkenpäästä sanoo hyvin erilaisella äänellä mitä hänellä ennen oli.
Hän oli ärsyttävä.
"Vittu mä en mee minnekkää." Sanoin ja tönäisin hänet seinään kovaa.
"ai vittu ku sattuu niin paljon." Hän sanoi sarkastisesti.

Kellot soi ja hän virnisti lopuksi minulle ja meni luokkaan. Ihme tyyppi.

(Skip ruokatuntii koska oon vitu laiska ihihi :3)

Lähdimme Yoongin kanssa ruokalaan muiden luokkien kanssa.
Menimme hakemaan ruokaa jonka jälkeen jäimme hetkeksi seisomaan ja katsomaan mihin pääsee istumaan.
Etsittiin paikkoja kunnes näin jotain, jotain mikä ärsytti minua.
Jungkook pöydässä melkein kaikki tytöt hänen ympärillään. Asia mitä myös huomasin oli ettei Jungkookilla ollut yhtään ruokaa.
Mulkaisin jungkookia jonka jälkeen lähdin eri pöytään.

Söimme ihan rauhassa kunnes nään Jungkookin juoksemassa ruokalan ovista ulos.
Tottakai, lähdin perään.
Laitoin haarukan ja veitsen käsistäni pois ja nousin tuolista.
"Mihi sä meet?" Yoongi kysyy mutta en vastannut.
"Menkää joku perään!" Kuului ruokalasta ja katsoin sinne pöytään ja mulkaisin häntä jolloin hänelle tuli hyvin pelokas ilme.

Lähdin juoksemaan hänen perään, Jungkook juoksi koulujen isoille portaille ja lähti niitä ylös päin, ainut paikka mikä siellä sijaitsee on koulun katto.
Hiivin Jungkookin takana kun hän nousi rappusia ylös. Saavuimme koulun katolle.
Koulun katolla Jungkook meni istumaan koulun katon reunalle.
Hiivin hänen taakse ja olin vain hiljaa.
"Miks sä seurasit mua." Hän hetken päästä kysyy. Ei vittu hän tiesi että seuraan.
"No jos voisin tiputtaa sut täält alas." Sanoin sarkastisesti.
"Siitä vaan." Jungkook vastasi ja yllätyin hänen sanavalintaansa.
"Jungkook tuuksä?" Kuului takaani ja käännyin.
Se oli Jimin.
Jimin on ex paraskaverini. Tiemme erosivat kun sain tietää että hän on Jengissä nimeltä Black Swan.
"Joo" Jungkook vastasi jonka jälkeen hän nousi. Hän käveli vierestäni ja katsoi minua silmiin.
Miten helvetissä se on Jiminin kaa? Jiminki on kiusannu sitä. Hetkonen...
Entä jos...
Jungkook kuuluu black swaniin......

=====================
Tantantaaaaaa
Joo uus luku jeejee :3
732 words
~Aava
Peace out✌🏻😗

Black SwanWhere stories live. Discover now