Jungkookin nk:
Ennen ruokailua tapasin pojan jonka nimi oli Jimin. Hän oli hiljainen mutta silti vaikutti mukavalta. Jimin hymyili useasti hammashymyään.
Meidän piti nähdä Jiminin kanssa koulun katolla ruokavälkällä mutta Taehyung ilmestyi sinne joten lähdimme sieltä pois.Menimme Jiminin kanssa koulun pihan kulmalle juttelemaan.
"Tunneksä Taehyungin?" Jimin kysyi minulta.
"Joo" Huokaisin.
Jimin näytti yllättyneeltä.
"Ai mistä?" Hän kysyy.
"Kiusannu koko koulu ajan." Vastaan jolloin Jiminin naamalle tulee pahoitteleva mutta vihainen ilme.
"Säki ilmeisesti tunnet?" Kysyin Jiminiltä.
"Me oltiin parhaita kavereita kunnes tuli pikkusen pakkeja." Hän vastasi
"Ai miks?" Utelin.
"Koska mä kuulun jengiin." Jimin sanoo jonka jälkeen hän näytti rintakehänsä jossa oli tatuoitu pieni musta joutsen.
"Mitä siellä jengissä tehään?" Kysyin Jiminiltä.
"No tutkitaa ihmisist tietoja ja rangaistaa pahimpii." Hän vastasi.
"Miten siihen voi liittyä." Kysyin hetken hiljaisun jälkeen.
"Ootko tosissasi?" Jimin kysyy iloisesti mutta silti järkyttyneenä.
"Mhm" Vastasin.
"No sun pitää tulla sellaselle kartanolle juttelemaan pomolle ilman et kukaan saa tietää et sä tuut." Hän vastaa.
"Mä haluun sinne." Jungkook vastasi lyhyesti jonka jälkeen jimin antoi jungkookille lapun.
"Nähää" Hän sanoo ja lähtee paikalta."**** **** 18.00 älä oo myöhässä, siellä saa tatuoinnin. Muista harkita päätöstäs."
Menin kouluun takaisin ja meillä oli enään yksi tunti.
"Näikste ku Jungkook oli Jiminin kaa?" Kuului yhdestä tyttöporukasta.
Katsoin häntä syvälle silmiin ja aika tuimasti.
En tiedä mitä minulle on tapahtunut. Olen ilkeämpi ja pelottavampi mutta ei se kai haittaa.
Menin luokkaan ja huoneen takariviin istumaan.
Tunti meni nopeasti eikä me edes tehty paljoa mitään.
Lähdin koulun ovista ja kävelin pihalta pois mutta näin sivusilmällä jotain mitä en nyt jaksanut.
Taehyung ja Yoongi.
Näin sivusilmällä että he olivat tulossa minun luokse. Minua vitutti juuri niin paljon että käännyin heitä päin mulkoillen.
"Mitä homo" Yoongi sanoo
"Onks se jimin sun kaveri?" Taehyung kysyy.
"Ooksä saanu kavereita?" Hän lisää.
En sanonnut mitään vaan katsoin heitä.
"Ei ihme et isäs jätti sut" Taehyung päästi suustaan jolloin vittu riitti, viha kerääntyi sisälläni.
Katsoin Taehyungia silmiin jonka jälkeen otin askeleen häntä päin ja töräytin nyrkkini hänen naamaan.
Taehyung kaatui maahan ja hengitti raskaasti. Taehyungin nenästä tuli vähän verta.
"Jumalauta sä et Taehyungii hakkaa!" Yoongi karjaisi ja oli tulossa luokseni kunnes Taehyung kielsi.
"Päästä se menee." Taehyung sanoo vakavasti jolloin Yoongi oli vähän ihmeissään mutta silti perääntyi.
Käänsin pääni ja lähdin kotiin päin.Jiminin nk:
Tapasin tänään pojan Jeon Jungkookin, hänellä on jotain sisua mutta en tiedä mitä. Hän kuitenkin ehkä tulee tänään kartanolle ilmottautumaan jäseneksi.
Lähdin kartanolle päin jotta voin jutella pomon kanssa.
Kävin kotona syömässä ensin jonka jälkeen lähdin kartanolle.Time skip kartanolle
Pääsin ovelle ja avasin sen, kartanomme oli kotoisa ja se tavallaan oli koti meille kaikille.
Asuin kartanolla useasti poikien kanssa.
"Moro" huusin ovelta jolloin kaikki tulivat olohuoneeseen.
"Mul on uutisia." Sanoin kaikille.
"Kerro toki" hobi innostuu.
"Tänne tulee vieras kuudelt." Sanoin jolloin kaikille tuli hymy.
"Mut kai se tietää mitä tääl tehään?" Namjoon, meidän pomo kysyy.
"Joo mut sil on sitten ihan helvetin raskas lapsuus ni ottakaa sen kaa iisisti." Sanoin pojille.
Kartanossamme asui Hoseok, Joon ja Jin sekä minä.
Kuulumme black swaniin.
"hobi mee valmistelee tatuointi kone." Sanoin hobille jolloin häneen ilmeensä muuttui.
"Hold up- se tulee black swaniin?" Hobi kysyi.
"Ehkä" sanoin ja virnistin,
"Jin mulla on nälkä." Sanoin jinille joka lähti keittiöön.Jungkookin nk:
Vai että black swan, mihinköhän ryhdyn jos tämän nyt teen.
"Moi äiti!" Huikkasin ovelta mutta ei kuulunut vastausta.
"Äitiii?" Yritin huudella mutta ei siltikään vastausta.
Lähdin etsimään äitiä.
Olin katsonut kaikki huoneet paitsi äitin makkarin. Lähdin makkarin ovelle.
"Ehkä se nukkuu?" Ajattelin. Avasin oven ja katsoin sisälle, ketään ei ollut sängyssä.
Menin peremmälle huoneeseen ja järkytyin.
"ÄITI!!!" Huusin ja tunsin kyynelten tulevan silmistäni.
Äitini makasi tajuttomana lattialla luodin reikä kyljessään.
"ÄITI ÄLÄ JÄTÄ MUA!!" Huusin samaan aikaan kun soitin hätänumeroon.
"Mu-mun äitiä on a-amuttu." Itkin puhelimeen, kerroin osoitteen ja lääkärit tulivat hakemaan äitini.
"Olen pahoillani mutta äitisi on niin kriittisessä tilassa että ette voi tulla mukaan." Lääkäri pahoitteli.
Minä vain nyökkäilin järkyttyneenä.
Lääkärit lähti ja tajusin että minun pitäisi lähteä sinne kartanolle.
Tiedän kuka teki tämän äidilleni, ja minä kostan jos haluan.===========================
Moro :3 täs uus osa joo hasuu jeejee uwu
680 words✨
~Aava
Peace out✌🏻😗
YOU ARE READING
Black Swan
FanfictionJeon Jungkook, se hiljainen, syrjitty, vihattu, kiusattu. Kesän viimeisenä päivänä, kaikki muuttuu, Jungkook muuttuu, hänen elämä muuttuu, hänen sielunsa muuttuu. Hän tapaa vanhan kiusaajansa Kim Taehyungin. Mitä jos heidän välille alkaa kerääntymää...