4.

118 11 8
                                    

Ei kenenkään nk:

Kello oli 17.12, Jungkook on vain istunut äidinsä makkarissa. Jungkoon tietää kuka tämän.
Jungkook laittoi kengät jalkaan ja otti avaimet ja lähti kävelemään jiminin antamaan osoitteeseen.
Matka tuntui tutulta.

Jungkook tunnisti kartanon, hyvin.
Jungkook meni ovelle ja testasi sitä. Se ei ollut auki. Mutta hänellä on avain, avain joka sopii kartanoon.

Jiminin nk:
Olimme kaikki olohuoneessa juttelemassa ja odottamassa Jungkookin tuloa, jos hän ees tulee.
Hetken päästä kuitenkin kuului avaimen kilinää ja kuulimme kun joku avaa lukkoa.
Nousimme kaikki seisomaan ja katsoimme ihmeissämme ovea.
Sieltä tuli Jungkook.
Jin ja Joon ottivat aseet esiin koska eivät tiennyt kuka hän on.
"Aseet alas." Sanoin jonka jälkeen he pistivät ne pois.
"Miten toi pääs tänne." Hobi kysyi.
"Mä en vittu tiiä." Vastasin jolloin Jungkook heitti kartanon avaimen meille.
"Siis mistä sä avaimen oot saanu?" Jin kysyi ihmeissään.
"Tää on tuttu paikka." Jungkook vastasi ja lähti kävelemään ja katsoi ympärilleen.
"Onks teijän asevarasto vieläkin kirjahyllyn takana?" Jungkook kysyy.
"Okei mikä homma tää nyt on?" Kysyin.
"Onks semmone tuttu ku Jackson?" Jungkook kysyy. Jungkookilla on musta maski ja hänen kalahattu peittää hänen naamansa. Minä sentään tiedän miltä hän näyttää mutta muut ei.
"Hetkone miltä sä näytät?" Hobi kysyy jolloin Jungkook ottaa maskin pois ja katsoo hobia synkillä ruskeilla silmillään.
"Mistä sä tiedät tän kartanon?" Jin kysyy.
"Jung Hoseok, Kim Namjoon ja Kim Seokjin." Jungkook sanelehtii.
"Mä tiiän teijät, Jacksonin takii." Jungkook lisää.
"Ootko sä sen puolveli??" Joon kysyy ihmeissään.
"Mhm." Jungkook vastasi.
"Mitä se meistä kerto?" Kysyin Jungkookilta.
"Ennenku se kuoli se puhu aina mulle jengistä. Se puhu teistä, kuinka jin aina teki ruokaa, kuinka joon aina rikko kaiken, kuinka hobi aina piristi paskimmassakin tilanteessa ja kuinka jimin aina varasti yöllä herkkuja." Jungkook vastasi ja hymähti vähän.
"Se osaa hymyillä." Jin huomauttaa hiljaa jonka jälkeen saa Jungkookilta tuiman katseen.
"Saanko sen tatuoinnin, mun pitää mennä hoitaa yks juttu." Jungkook kysyy.
"Saanks mä tulla siihen juttuun mukaan?" Kysyin Jungkookilta.
"Joo voitte kaikki tulla mut joudutte vaa kattoo." Jungkook vastasi.
"No voidaan mennä ottaa heti se tatuointi jos oot varma tästä." Hobi kysyy vähän varoen.
"Joo" Jungkook vastaa synkästi.

Kun Jungkook meni tuolille hän otti paitaansa pois niin että tatuointi saadaan tehtyä. Hänellä oli siistit vatsalihakset.
Kun hobi alkoi tehdä tatuointia Jungkook ei osoittanut minkään laista kipua, hän vain istui ja katsoi eteenpäin.
"Valmis" Hobi sanoi jolloin Jungkook ensimmäisen kerran nosti katseensa pois seinästä.
"Kiitos" Jungkook sanoo.
"Meil on yks huone tuol vapaana jos haluut jäädä yöks, riippuu ihan et päästääks sun äiti ettei se ala huolestuu missä oot." Sanoin Jungkookille.
Jungkoon hitaasti käänsi katseensa minuun ja näin hänen silmissään vihan.
"Sori sanoiksmä jotain väärin?" Kysyin vähän ihmeissään.
"Joo" Hän vastasi ja lähti huoneesta. Emme tiedä mihin hän menee mutta jäimme hobin kanssa miettimään.
"Pitäiskö kattoo mihi se meni?" Hobi kysyy ja nyökkäsin. Ennenkun nousimme kuulimme aseen lataantuvan.
"ei helvetti" totesimme Hobin kanssa samaan aikaan ja lähdimme juoksemaan ovelle.
Siellä oli jungkook aseen kanssa.
"Mitä sä teet?!" Kysyin hädissäni.
"Mähän sanoin et mun pitää hoitaa yks juttu." Jungkook vastasi ja lähti ovesta.
"ME TULLAAN MUKAAN." Huusin hänen perään ja lähdimme autoon.
Menimme mustaan pakettiautoon ja Jungkook ajoi sitä.
"Mihin me ollaan menossa?" Jin kysyi auton takapenkiltä.
Jungkook ei vastannut hänelle vaan jatkoi ajamista.
Hetken ajamisen jälkeen päädyimme valkoisen talon pihaan. Jungkook astui pois autosta ja niin mekin perässä. Jungkook meni ovelle ja avasi sen avaimilla.
Talossa löyhkäsi alkoholi ja tupakka.
"Kuka tuli?" Joku örisi eri huoneesta.
"Tuu kattoo, iskä." Jungkook sanoo pelottavalla äänellä.
Joku ryntää huoneesta ulos ja näytti ainakin järkyttyneeltä. Mekin oltiin järkyttyneitä, Jungkookin isä?

Jungkook kävel vähän eteenpäin jolloin hänen isänsä tajusi että Jungkookilla on ase.
"Voidaanko jutella kahestaan" Hänen isänsä sanoi ja katsoi meitä jotka oli ovella.
"Juttele haudassas." Jungkook sanoi jonka jälkeen kuului aseen laukaus.

===========================Moikkuliii :3 Jungkook leikkii aseella hihii626 words~Aava✨Peace out✌🏻😗

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


===========================
Moikkuliii :3 Jungkook leikkii aseella hihii
626 words
~Aava
Peace out✌🏻😗

Black SwanWhere stories live. Discover now