Vybrala sis nejlíp, jak si mohla

219 10 2
                                    

V: ,,Je s nim úžasnej. Nám to trvá i hodinu ho uspat, jemu ani ne 10 minut.
Mi: ,,To je fakt."
Míša si šel taky lehnout a holky si šly povídat do kuchyně.
V: ,,A vy teď nechcete mrňouska?"
M: ,,Teď určitě ne. Davidovi je 17, mě sice bude 18, ale nedají nám ho. Hlavně nemáme ani jeden dodělanou školu. Až třeba za dva roky."
V: ,,Tak to jo.. Bude z něho úžasnej táta."
M: ,,To bude. Poslouchala jsem ho jak se s malým baví a to bylo tak něco úžasnýho, jak dokáže bejt jemnej a citlivej. Ukazoval mu tam věci a povídal si s ním. To bylo fakt roztomilý."
V: ,,To jo." usmála se Vali.
M: ,,A co brácha? Jak to zvládá?"
V: ,,Jo zvládá to dobře, na to, že ho nechtěl. Tak se o něho stará moc hezky."
M: ,,To se mi docela ulevilo."
V: ,,Upřímně mě taky. Myslela jsem si, že se se mnou rozejde a že nebude ani malýho chtít vidět, vždyť sama víš, jak jsme se hádali, když jsem byla asi v 5 měsíci."
M: ,,Vím a Míšana jsem za to nesnášela, že tě takhle nervoval, fakt jsem ho měla plný zuby. Mamka ho taky pěkně sjela a pak se nějak srovnal. Myslim si, že ho dal do latě Davča.
V: ,,Myslíš?"
M: ,,Jo, protože jednou přišel vytočenej domu, že se s Míšanem chytli, tak asi jo."
V: ,,Je hezký jak se David stará, nejen o tebe, ale i o malýho. Vybrala sis nejlíp, jak si mohla."
M: ,,Já vím." usmála se. ,,Jsem fakt šťastná, že ho mám. Občas bych nevěděla co bych bez něho dělala, je to fakt skvělej kluk. Miluju ho, fakt moc."
V: ,,Jde to vidět i na něm, že tě miluje."
Holky si povídaly ještě asi hodinu a potom odešly nahoru. Vali za Míšou a Mery za Davidem. Oba dva už byly vzhůru.
D: ,,Hele kdo přišel. Tetaaa." malej se začal žulit. ,,Je tam teta viiiď?"
M: ,,Tak vyspinkáno, klucí?"
D: ,,Jasně, viď Miky?"
M: ,,Mrňousi, ty nebudeš spát v noci, to budou táta s maminkou nadšený." zasmála se Mery.
D: ,,Ale bude spát, viď." lochtal ho na bříšku a dával mu pusinky na tvářičky. Malej se žulil o 106. Mery si ho taky na chvilku vzala, hrála si s nim a mazlila se s nim.
M: ,,Asi ho už odnesu Vali, aby ho mohla nakojit."
D: ,,Dobře." usmál se David.
Mery odnesla malýho Vali a šla zpátky za Davidem do pokoje.

Miluju tě takovou, jaká jsiKde žijí příběhy. Začni objevovat