Vali se přestěhovala k Michalovi. Narodil se jim chlapeček Mikulášek. Momentálně mu je necelej měsíc. David oslavil 17 narozeniny a s Mery jsou pořád spolu. David už tam skoro taky bydlí.
Je odpoledne. Všichni mají po škole a Michal se vydává domu za Mikym a Vali a David s Mery do nákupáku vybrat něco malýmu.
D: ,,Co máš v plánu mu vybrat?"
M: ,,Nějaký bodýčko a plyšáčka nebo něco do výbavičky."
D: ,,Dobře."
M: ,,Ale, že je malej úžasnej."
D: ,,To jo. Je roztomilej."
Nakoupili nějaký věci a šli domu.
Zrovna malej brečel.
D: ,,Aaa tady někdo vyvádí." zasmál se David.
M: ,,No joo, to je křikloun."
Vyšli do patra a otevřeli dveře od Michalova a Vali pokoje.
M: ,,Ahoj, můžeme?"
V: ,,Jasně." usmála se Vali.
D: ,,Čau."
V: ,,Ahoj."
D: ,,No čau ty uřvanče mrňavej." zatahal ho za nožičku.
M: ,,Netahej ho." zasmála se Mery a plácla ho po ruce. ,,Můžu?"
V: ,,Jasně."
Mery si malýho opatrně vzala a jakmile byl u Mery tak ztichnul.
D: ,,To bylo dobrý." zasmál se David.
V: ,,To jo."
D: ,,Sluší ti to s nim." usmál se David roztomile.
M: ,,Děkuju."
V: ,,Jednou z tebe bude ta nejlepší mamka"
M: ,,Vali vždyť víš.."
D: ,,Nějaký mrně si vezmeme a budeme ho milovat jako tady Mikuláška nebo jako naše vlastní dítě."
Mery se začaly lesknout oči.
D: ,,Řekl jsem něco špatně?"
M: ,,Ne." pousmála se, malýho dala do postýlky a David jí hned objal a hladil jí ve vlasech.
M: ,,Jen mě mrzí, že ti nedokážu dát naše společný dítě."
V: ,,Ale Meryyy." koukla se na ní Vali.
D: ,,Já tě miluju i přes to. Ty za to nemůžeš a jsem s tebou hlavně proto, protože jsi skvělá, všechno zvládneš hned, jsi úžasná holka a to, že spolu nebudeme mít vlastní dítě mi nevadí, prostě to nejde, já tě i přes to miluju a milovat budu."
Mery neřekla nic a rozbrečela se úplně. Vali taky měla na krajíčku.
V: ,,To je krásný. Jsi fakt skvělej kluk."
M: ,,To je."
D: ,,A ty si zase skvělá holka." dal jí pusu do vlasů. ,,A moje, nikomu tě nedám." doplnil.
Mery se k němu přitulila co nejvíc. Potom odešli a lehli si do postele. Míša za chvilku přišel za Vali a malým nahoru. Pozdravil i Dary.
David si lehl k Mery na hruď, objímal jí okolo pasu, Mery ho hladila ve vlasech, občas mu tam dala i pusu a koukali se na animák.