Nemůžu ti to udělat

271 10 4
                                    

Mery se ráno vzbudila nastejno s Vali. David ten ještě zařezával. Ležel na zádech a měl odkrytou celou peřinu, spal jenom v kraťasech, takže mu bylo vidět skoro celý tělo.
M: ,,Vali." zašeptala.
V: ,,Noo?"
M: ,,Hele." ukázala na Davida. Vali se koukla a ukázala palec.
V: ,,Luxusní postavička."
M: ,No to teda. On je fakt tak krásnej, ale já ho prostě nemůžu mít."
V: ,,Jestli tě fakt miluje, tak to pochopí a bude tě milovat takovou jaká jsi."
M: ,,Já nevim."
V: ,,Jdi do něho nebo ti ho klofne nádhera (tak říkaj jedný spolužačce).
M: ,,Mám?"
V: ,,Jasně."
M: ,,Zkusím to." usmála se ,,Ale nádobíčko má asi pořádný😏."
V: ,,Marie! Ty si fakt prase😂." smála se Vali.
M: ,,No co je?" zasmála se.
David se probudil.
D: ,,Je vy už jste vzhůru? Nechrápal jsem?" rozhlížel se rozespale.
M: ,,Ne ne." usmála se Mery.
D: ,,Já se jdu vopláchnout a vyčistit si zuby jo?" vstával z postele. Vzal si s sebou trenky, fusakle, oblečení a kartáček s pastou. Zavřel se v koupelně a chvilku holky poslouchal.
M: ,,Mmm🥺 takovej méďaa. On je tak sladkej🥰."
V: ,,Jdi do něho, fakt. Hele určitě tě miluje a ty problémy spolu zvládnete."
M: ,,Asi jo, děkuju Vali."
V: ,,Není za co." usmála se.
David se oblíkl, vyčistil si zuby a vyšel z koupelny.
Kolem 8 měli snídani, tak se na ní vydali.
David si sedl k holkám a povídali si.
Po snídani hráli hry a odpoledne měli volno. Večer jim učitelé přichystali diskošku.
Začala hrát pomalá hudba.
D: ,,Smím prosit." usmál se na ní a podal jí ruku.
Mery se zaskočeně koukla na Vali.
V: ,,Jen jdi."
Mery tedy šla.
Dala Davidovi ruce za krk a David jí položil ruce na boky. Začali spolu pomalu tancovat.
M: ,,Opravdu si to myslel vážně?"
D: ,,Co?"
M: ,,To co si mi řekl, než si nastoupil do autobusu."
D: ,,Ano." usmál se na ní sladce.
M: ,,Moc ráda bych s tebou byla Davide, ale já nemůžu, nemůžu ti to udělat.." sklopila hlavu a chtěla odejít.
David jí ale chytl.
D: ,,Pojď někam ven."
M: ,,Dobře."
Vyšli ven z místnosti a šli na terasu.
D: ,,Pokud se jedná o tu tvojí nemoc a to, že...nemůžeš mít děti, tak o tom vím a jsem ochotnej ti pomoct."
M: ,,Jak to víš? Michal? Já ho přetrhnu.."
D: ,,Ano Michal mi to řekl, ale já se ho zeptal. Mery... Já tě miluju takovou jaká jsi.
Mery se na Davida nevěřícně koukala na Davida.
M: ,,Cože? Ale chápeš to? Já ti nemůžu dát dítě a ty ho určitě budeš chtít." 
D: ,,Dítě se dá obstarat i jinak. Mě to nevadí. Chci tě takovou jaká jsi a je mi jedno, že nemůžeš mít děti a jsi nemocná. Miluju tě."
M: ,,Myslíš to fakt vážně?"
D: ,,Samozřejmě."
přišel k ní blíž, chytl jí za boky, Mery mu dala ruce za krk a začali se pomalu líbat. Jenže jim to tam vlítl/a...
Kdo jim to překazil?

Miluju tě takovou, jaká jsiKde žijí příběhy. Začni objevovat