David byl v koupelně a sprchoval se. Mery ukládala malýho.
David vylezl, usušil se a v ručníku šel za Mery, která byla v obýváku a uklízela po malým hračky. Mery byla předkloněná, David k ní pomalu přišel, chytl jí za zadek a pořádně ho zmáčknul.
Mery ho nečekala a lekla se.
M: ,,Ty si pitomej Davidouši, víš jak jsem se tě lekla?" plácla ho po rameni.
D: ,,To nevim, ale vim, že teď toho necháš a půjdeš se mnou do ložnice."
M: ,,Ještě ne, nejsem vysprchovaná, musim douklidit po prckovi, vyndat myčku a dát do ní nádobí."
D: ,,To uděláš ráno, já už to nevydržiim."
M: ,,Mm, tak to pusť, miláčku. Ne, až to dodělám. Nebo jestli máš tolik energie, tak mi můžeš pomoct."
D: ,,No joo." šel do kuchyně, vyndal nádobí z myčky a dal tam špinavý.
Mery se mezitim šla vysprchovat.
David potom šel do ložnice a čekal na Mery. Jenže místo Mery přišel malej.
Miky: ,,Strejdoo?"
D: ,,Prdele!" řekl potichu, protože se lekl. ,,Co je prcku?"
Miky: ,,Mám žížu."
David si rychle vzal kraťasy a šel s malým do kuchyně mu dát napít.
D: ,,Dobrý?"
Miky: ,,Jo. Půjdeš mi přečíst pohádku?"
D: ,,Jasně."
Miky: ,,Kde je teta?"
D: ,,Sprchuje se."
Miky: ,,Aha."
David mu četl pohádku a malej hned zase usnul.
David vyšel z pokojíku a slyšel, že se Mery pořád sprchovala. Nenapadlo ho nic jinýho, než jít za Mery. Zkusil kliku a bylo otevřelo. Rychle vlezl dovnitř, potichu zamknul, svlík si kraťasy a vlezl k Mery.
M: ,,Davide ty si fakt jak malej! Jdeš jak duch!"
D: ,,Taky tě mujuju." zasmál se a začal jí líbat. Rukou jí sjel dolu a začal jí dělat dobře. Líbal její mokrou pokožku a užívali si to oba. Jeho malej Davča, se taky za nedlouho ozval. Mery mu začala dělat dobře rukou, potom si klekla a začala i pusou. David si to užíval. Mery mu začala dělat naschváli a spomalovala a přidávala.
D: ,,Lláskooo... Pprosím netrap mě." vzdychal David.
Mery se usmála a dodělala svojí prácičku. David se jí udělal do pusy a něco i na prsa. Mery se zvedla a začali se líbat znova. David si jí otočil zády a bez jedinýho slova a váhání do ní vnikl. Mery vzdychla fakt nahlas a David začal přirážet rychle. Mery vzdychala o 106 a oba si to užívali naplno. David ho vyndal, klekl si a začala dělat dobře Mery, která za chvilku byla na vrcholu. Než se stačila vzpamatovat, tak byl David v ní a zase přirážel. Za chvilku byl i on. Udělal se do Mery. Oba se znova vysprchovali, usušili, oblíkli a šli do ložnice.
D: ,,Byla si dokonalá, miláčku." dal jí pusu.
M: ,,Ty taky, lásko." usmáli se na sebe a začali se znova líbat. Došli do ložnice, kde si užili druhý kolo. Potom se ještě koukali na telku a usnuli v objetí.