Herkese selam Umarım iyisinizdir. Öncelikle bugun biraz değişik bir bölüm ama merak etmeyin hemen açıklamaya başlıyorum. 🍒
Yıldız Tozu ve Böğürtlen iki ayrı kitap ama karakterlerimiz aynı. Basroller farlı sadece. Konularına geçmenden önce kısaca bir anlatayım olayı. Böğürlen normalde ilk kitap ve burda Gökhan, Furkan, Melih ve Göktuğ karakterlerimiz ama basrol olarak Gökhan ve Furkan 'ı görüyoruz. Yıldız Tozunda ise karakterler aynı ama basrollerde Melih ve Göktuğ var. Sıralama olarak düsünürsek önce Böğürtlen' i okumanız lazım ancak ben önce Yıldız Tozu 'nu okudum ve o yüzden Melih ve Göktuğ' nun bendeki yeri hep farklıdır. Göktuğ Böğürtlen kitabında birazcık kötü rolde bu yüzfen Yıldız Tozunu okurken hafif bir önyargı olusabilir ama lütfen olusturmayın. Gelelim konularına.
Böğürtlen | textıng ( boy × boy )
Furka escinsel bir bireydir ve okuduğu okulda Göktuğ adında birinden sürekli dayak yemektedir. ( nedeni escinsel olması degil sonradan ögreneceksiniz) bir gün Göktuğun kardeşi Gökhan Furkan 'a yazmaya başlar ve konusup arkadas olmaya baslarlar hatta Gökhanın arkadası Melih ile de arkadas olurlar ancak Furkan ve Gökhan arasındaki duygular yavaş yavaş arkadaslıktan çıkmaya başlar.
Yıldız Tozu | textıng ( boy × boy )Göktuğ uzun süredir Melih'i seviyirdur ancak önceden yaptıklarından ve de Melih 'in onu kardesi gibi görmesinden dolayı bunu itiraf edemez ama artık dayanamaz ve anonim bir bicimde yazmaya başlar buradan konusurlar ve Melih bir süre sonra onun kim olduğunu bulur. Birbirlerini delicesine sevmelerine rağamen onları zor seyler beklemektedir.
Umarım seversiniz. Yazarı hemen aşağıya bırakıyorum.
thereallshellyKendinize iyi bakın. Sevgiyle kalın. 💙🌈