Herkese selam . Umarım iyisinizdir . Bugün gerçekten kaliteli bir kitapla geldim ve biraz konuşacağım . Bu kitabı bana 1 ay kadar önce sizlerden biri onerdi ve bunun üzerine okuma listeme almistım ve ona buradan teşekkürlerimi iletiyorum . Kitaba ilk basladıgınizda sanki basit bir kurgusu varmıs gibi geliyor sonra aa biraz kaos da varmis diyorsunuz ama kitabın asıl icine girdikten sonra bu ne lan demeniz çok yuksek bir ihtimal . Okuyan herkes en az bir kez psikolejim bozuldu demistir çünku gercekten asla beklemediginiz seyler oluyor ve bitlr yerden sonra arap saçına döndügünu düsünmeye basliyorsunuz . Sizden bir ricam var önyargilı olmayın kitaba özellikle bir bölumde yorumlardan da gordüğüm kadariyla insanlar okumayi birakmıslar ama siz yapmayin . Ayrıca kitabin 2. Serisi var ona daha baslamadım yakinda baslayacağım ve ilerki zamanda onu da paylasacağımdan emin olabilirsiniz .
SIRDAŞ (+18 )
Barlas annesinin tedavi masraflarinı karsilamak için pek de tekin olmayan islere girer ve mal satar ancak bir gece çok sarhos olur ve Azat Sezgin ile beraber bir gece gecirir halbuki Barlas homoseksuel bile degildir. Bunların ustune Azat'ın yaptıgi osteki asıl patron oldugunu ogrendikten sonra isler iyice karismaya baslar ve akılalmaz olaylar olmaya baslar .
Umarım seversiniz . Yazarı buradan çok tebrik ediyorum ve asağıya koyuyorum .
GriKelebekkkKendinize iyi bakın sevgiyle kalın 💙🏳️🌈