Ophelia Juliet'e Aşık

1.6K 19 19
                                    

Herkese selam. Umarım çok iyisinizdir. Bugün birazcık bir konu hakkında konuşacağım. Zaten su an önerdiğim kitap da bir hikaye değil. Daha çok eşcinsellik ve bu konu da olan bazı yanlıs yargılar üzerine bir bilgilendirme, bir röpörtaj. Gelelim asıl  konumuza.

  Arkadaşlar son zamanlarda eşcinsel olan insanlara biraz daha önyargısız yaklasılıyor ama bu demek değil ki bu konu da hep doğruyu biliyoruz. 'Seme ve uke' adı verilen bir olay var ve çoğu kisi bu konu hakkında sabit fikirlere sahip. Bilmiyorum, belkide bu platformda escinsel temalı kitaprada bu ayrıntıyı yanlıs verilmesinden dolayıdır. Seme dedigimiz kisiler kaslı daha erkeksi uke dediklerimiz ise daha kadınsı daha naif olarak alınıyor ama böyle bir sey yok arkadaslar. Bir iliski de illaki biri yukarda biri altta olmak zorunda değil bu o anki cinsel ihtiyaca göre değisebilir.

Ben bunu söyledim diye size gidin böyle kitapları okumayın demiyorum. Sadece doğrusunu ve gerçekte böyle olmadıgını bilin yeter. Bir kitabın konusunu sevmissinizdir ama cinsellik iceren bölümlerinde bu terimler vardır, olabilir yine sevdiyseniz okuyun. Dedigim gibi gercegi bilin yeter. Burda yanlıs anlasılmak istemem. Sonra bana gelip sen böyle kitap paylasıyorsun ama demeyin cünkü ben bu tarz sadece 2 kitap paylastım ve birisini paylasırken kendimin sevmedivimi ama aranızda sevme ihtimali olanlar icin paylastıgımı söyledim zaten. Digeri ise konusunu çok sevdigim bir kitaptı. Bu kitaplar da da geçen sey zaten birisi cok sert birisi çok kadınsı durumu değildi. Sadece üstte ve altta olan kisilerin sabit olmasıydı. Paylastıgım diger kitaplarda da ya çift yönlüdür yada kitapda sadece bir +18 bölüme yer verilmistir ve üstte yada altta olan kisi tamamen sans eseridir.

Ayrıca burada bir konuya daha acıklık getirmek istiyorum. Bir kac gün önce birisinden mesaj aldım. Mesaj da gaylere her zaman daha çok anlayıs gösterildigi lezbiyenlerin dıslandıgını ve benim de bu kitabı yazarak bunu destekledigimi sõylüyordu. Ona da buradan bir kez daha cevabı vereyim. Benim acımdan kesinlikle böyle bir sey yok. Hatta daha önce bundan sonra biz g×g öneri kitabı paylasacağımı da söylemistim.

Neyse çok konustum bu konunun daha iyi bir acıklamayla anlatılan kitabı ve yazarı asagıya koyuyorum. Umarım okursunuz ve seversiniz.

ourbodiesburn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ourbodiesburn

Kendinize iyi bakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendinize iyi bakın. Sevgiyle kalın. 💙🌈

Boy × Boy Kitap Önerileri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin