O günden sonra Jungkook'la o kadar buluştuk ki artık yakın arkadaş denebilecek seviyeye gelmiştik.Tabi diğerleriyle de...1. görevimin bitmesi için sadece bir kişi kaldı.Aslında Namjoon'u o günün akşamı aradım ve bu konuda konuştum.O da bunun olabileceğini tahmin ettiğini şimdilik bu çete görevinin biraz askıya alınması gerektiğini söyledi.
O sırada ben de diğerleriyle iyice yakınlaştım.Sonuçta bu görev bittikten sonra onlarla bir çete olacaktık.Birbirimizin düşünce anlayışını anlamak için kaynaşmamız gerekiyordu.
Haa tabi o günden sonra öyle boş durmadım.Şu Park Jimin denen çocuğu araştırdım.Yoongi'nin arkadaşıydı.O yüzden ondan da yardım aldım.
Yoongi'nin yanına gittiğim zaman babasının bana Park Jimin hakkında söylediklerini de anlatmasını istedim.
Babası annesine sürekli şiddet uyguluyormuş.Jimin birkaç kere gizlice polise haber verebilmeyi başarmış ama babası önemli bir iş adamı olduğu için önemsememişler.En sonunda Park Jimin dayanamayıp babasını bıçaklamış.Ama babası ondan şikayetçi olmadığı için serbest bırakılmış.Hala o evde yaşıyormuş ama sadece annesini yalnız bırakmamak için...
Ayrıca okulda da adı sürtük olarak biliniyormuş.Nedenini Yoongi'ye sordum.
-Okulda Huening Kai diye baya popüler olan bir çocuk var.Onunla sevgililerdi.
-E yani bunun neresi sürtüklük?
-Aslında bunda bir sorun yok ama Huening Kai denen çocuğa takıntılı bir şekilde aşık olan kızlar var.Okulda Jimin'le onun öpüştüğünü falan gördüklerinde öyle demeye başladılar.Sonra iyice ileriye gittiler.
-Nasıl?
-Okuldaki diğer erkekler Jimin'le kaç dolar versem beni de tatmin edersin falan diyerek dalga geçmeye başladılar.Jimin'le o çocuk ayrıldığında kızlar peşini bırakmıştı ama erkekler yine iğrenç şakalar falan yapıp jimin'i sözleriyle taciz etmeye devam ediyorlardı.
-Kimse neden bir şey yapmadı peki okuldaki görevliler ne işe yarıyor?
-Babası olaya müdahale etmediği sürece Jimin'i kimse sevmezdi.Jimin'e herkes babasının itibarına göre davranırdı.Yapmacık bir şekilde seviyor gibi gözükürlerdi ama herkes içten içe onu boğmak isterdi.Okuldaki tek yakın arkadaşı benim.Bunları duyduktan sonra Jimin denen çocuk adına cidden üzülmüştüm.Aslında babası biraz benim babama benziyor.Değişik olan tek şey onun babası annesine eziyet ediyor.Benim babam da bana...
***
Jungkook'la ilk konuşmamız arasından 3 hafta geçti.Geçen hafta perşembe günü de Namjoon'la görüştük ve artık Park Jimin hakkında yeterince bilgi edindiğime göre 1. görevimi tamamlama zamanının geldiğini söyledi.Park Jimin genellikle her akşam evde ki gergin havadan kaçıp biraz rahatlamak için yürüyüş yapıp sonra da banpo köprüsüne bakan bir kafede oturup kahve içiyormuş.Aslında en başta ben de o saatlerde yürüyüşe çıkarsam onunla konuşurum diye düşünmüştüm ama sonradan beklemediğim bir işim çıktı.Seokjin'in hastanelik olması gibi...
Barda her zaman ki gibi içerken bara Byun Baekhyun diye biri gelmiş.Kim olduğunu bilmiyorum sadece Chanyeol'le aralarının iyi olmadığını öğrendim.İçip kavga çıkartmış Jin'de arkadaşımı koruyayım diye araya girince işin içinde o da girmiş...Gerizekalı
O yüzden benim yerime Jungkook'un gitmesine karar verdik.Aslında daha sonra da halledebilirdik ama Namjoon zaten yeterince zaman kaybettiğimizi söyledi.
××Jungkook
Taehyung beni aradığında yine her zaman ki gibi dışarı çıkalım ve biraz takılalım diyecek zannetmiştim ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gympie-Gympie
Action-Neden hala ölmedim? -Çünkü biz yaşamanı istiyoruz... -Bir çeteye girmek için fazla masumsun -Beni babacık diye inlet NOT: BU FİC YARIDA BIRAKILMIŞ BİR FİC YENİ BÖLÜM GELMEYECEK!!!