5.Bölüm:Benimle bir çete kurmak ister misin?

435 57 58
                                    

Yavaş yavaş okuyanlar artmaya başladığı için çok mutluyum umarım hep böyle artmaya devam eder💜

xx

O geceden sonra Jin'le sık sık görüşmeye başladık.Buluşup biraz sohbet ettikten sonra ya da ben bara gittikten sonra işin sonu hep yatakta bitiyordu.Arada duygusal bir şeyler yok gibi gözükse de öyle olmasını umuyordum.Neden bunu istiyor olduğumu bile bilmiyorum ama istiyordum işte.

O çok farklıydı.Yatakta sertti ama aynı zaman da da nazikti.İkisini nasıl aynı anda yaptığını bir türlü anlamıyorum ama yine de hoşuma gidiyor ve sanırım bu tutumu aramızda duygusal bir şeyler olabileceği konusunda bana umut veriyor.

Her neyse...Tamam eğlendim ama görevim bu değil.Bugün yine Jin'le buluşacağım.Ona kafede mi söylesem yoksa tam yatakta söylesem daha mı etkili olur diye düşündüm ama yatakta söylemem biraz saçma olur kararına vardığım için cafede söylemeye karar verdim.

(Yeonjun kişisinden 1 mesaj)

Yeonjun:
Napıyorsun taetae?

Taehyung:
Jin'le buluşmak için hazırlanıyorum

Yeonjun:
Artık söyleyeceksin değil mi? Çünkü bu iş gittikçe ciddi bir hal almaya başladı.

Taehyung:
Ciddi bir hal aldığı falan yok bana verilen görevi yerine getiriyorum sadece.

Yeonjun:
Yani yine gidip kendini siktirip geri geleceksin öyle mi?

Taehyung:
Saçma sapan konuşma Yeonjun.

Yeonjun:
Neden saçma olsun? Doğru değil mi? Sevgili değilsiniz sadece kendinizi tatmin ediyorsunuz.Gerçi senin için durum bence tatmin etmekten fazlası ama...

Taehyung:
Nereden çıkardın bunu? Daha önce hiç biriyle bu kadar uzun süre cinsel ilişki yaşamamışım  gibi konuşuyorsun.

Yeonjun:
Tae sen biriyle görev için bunu yaptığın zaman sadece bunu yapar ve hiçbir şey olmamış gibi çıkıp gidersin.Ama onunla fantezileriniz bile var.Sen kendin geçen kendin anlatmamış mıydın???

xx

2 hafta önce

-Ahh ne yaptığını zannediyorsun Jin?!
-Sadece senin şuan muhteşem bir şaheser gibi görünen terli vücuduna uygun bir eğlence katmak istiyorum.

Ellerimde hissettiğim soğuklukla kafamı kaldırdım.Ellerime kelepçe takıyordu.Daha önce görev için yattığım kimseyle böyle bir şey yapmadım ama onu durdurmakta istemedim.Sonuçta bu sadece bir görev...

xx

Taehyung:
Herneyse konuyu uzatma.Bu sefer konuşacağım zaten.

Yeonjun:
Bunu söylemen gerektiğini kabullenmen için kelepçeli fantezini hatırlatmam
gerekiyordu sanırım.

Gympie-GympieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin