-Ne saçmalıyorsun sen?
-Yaşamak için bir sebebe ihtiyacım var.Eskiden o sebep annemi korumaktı ama artık annem yok ve eğer ben o boşluğu dolduracak bir şey bulmazsam yaşamamın da bir anlamı yok.O yüzden senden şunu istiyorum sevgili gibi davranalım.Beni sevmene gerek yok sadece seviyormuş gibi davran.Ben içimdeki boşluğa alıştığım da da bu oyunu bitiririz.
-Tamam.
-Ne?
-Tamam kabul ediyorum.Eğer bir daha intihar etmemeni sağlayacaksa kabul ediyorum.Hatta istersen yarını tamamen birbirimizi tanımaya ayırabiliriz.
-Çok iyi olur.Telefonunu ver numaramı yazayım.Oradan ne zaman istersem sana yazabilir miyim?
-İşim yoğun bir iş ama yarından itibaren uzun bir tatil yapmayı düşünüyorum.O zaman içerisinde konuşabiliriz tabi ki.Telefonunu aldım numaramı kaydettim.
-O zaman yarın saat 7'de buluşalım mı?
-Olur.××Taehyung
-Gerizekalı bırak kavga etsinler sen neden karışıyorsun? Cesarete bak sen kaçak birisin Seokjin kendine gel.Ya sahte kimliğinde bir gariplik bulup yakalasalar ne yapacaksın?
-Cidden hemen kolayca hapise tıkacakları basit birine mi benziyorum?
-Her zaman bağlantın olan insanlara güvenerek riskli işlere giriyorsun ama artık sadece basit bir uyuşturucu satıcısı değilsin aynı zamanda önemli bir çetenin de üyesisin.Eğer böyle davranmaya devam edersen bütün işlerimizi berbat edersin.Biliyorsun zaten birileri bizim işimize burnunu sokmaya çalışıyor.Dikkatli davran lütfen.-İşlerinizi batırmam merak etme
-Olay sadece bu değil.
-Başka bir hatam mı oldu?
-Hayır olmadı.Demek istediğim sadece işlerimizi berbat etmekle ilgili endişeli değilim.Senin için de endişeliyim...Yani...biliyorsun ki eğer işlerimiz berbat olursa bizi öldürmek için her şeyi yaparlar.Bizim her yerde adamlarımız olduğu gibi onların da her yerde adamı var.Senin saçma bir kavga yüzünden ölmeni istemiyorum.
-Neden?
-Yani...yani...çete arkadaşımsın.
-Doğru eğer bu çeteye ilk davet edilen bensem demek ki önemli bir yerim var.Hayır onunla alakası yok ben sanırım sana aşık oldum o yüzden benim için değerlisin demek istedim ama diyemedim...
××Jungkook
Böyle bir şey söyleyeceğini düşünmemiştim.Aslında böyle şeyler bana saçma gelir ama yaşadıklarını öğrendikten sonra ona hak verdim.Bu yüzden teklifini kabul ettim.
Eve döndükten sonra duş aldım.Televizyonu açıp biraz telefonla uğraştım.O zaman hepsine bakamamıştım o yüzden Jimin'in sosyal medya hesabına attığı diğer fotoğraflarına baktım.
(1 milyon beğeni 645 bin yorum)
Manzaram güzel olunca fotoğraf çekmeden duramıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gympie-Gympie
Action-Neden hala ölmedim? -Çünkü biz yaşamanı istiyoruz... -Bir çeteye girmek için fazla masumsun -Beni babacık diye inlet NOT: BU FİC YARIDA BIRAKILMIŞ BİR FİC YENİ BÖLÜM GELMEYECEK!!!