Yanlışlarım olursa düzeltin lütfen 💜
Sonunda evime gelmiştik.Yolda Jungkook beni evime bırakıp gideceğini söylemişti ama istemiyordum.Neden istemediğimi bilmiyorum ama istemiyordum işte.Onunla daha fazla vakit geçirmek istiyordum.Böyle sadece planlar dahilinde ilerleyen iki arkadaş olarak kalmak istemiyordum.Bu yüzden yalnız kalmak istemediğimi söyledim.Neyse ki o da teklifimi kabul etti.***
Onu eve davet etmiştim ama ne yapacağımız konusunda en ufak bir fikrim yoktu.
-Ben sana giyecek rahat bir şeyler getireyim.
-Peki olur.Yeni evlenen çiftler gibiydik.İkimizin de şuan ne yaptığımız hakkında ya da ne yapacağımız hakkında en ufak fikri yoktu.Normalde söyleyeceklerimi birkaç kez düşünüp söyleyen biri olarak şuan aklıma ne geliyorsa söylüyordum.O da benim dediğim her şeyi onaylıyordu.
...
-Ben..ben cidden üzg- hahaha
-Niye gülüyorsun Jimin?
-Benim kıyafetlerimin sana küçük geleceğini tahmin etmem gerekiyordu üzgünüm.
-Sorun değil sanırım bir gece için böyle idare edebilirim.Ona kıyafet seçerken aslında çok zorlanmıştım.Çünkü ne verirsem vereyim hepsi küçük gelecekti.En büyük olduğunu düşündüğüm pijamalarımı vermiştim. Ama onlar bile küçük gelmişti. Aslında özür dilemem gerekiyordu ama yine de bu görüntü karşısında kahkalarımı durduramadım. O da bundan rahatsız olmuş olacak ki hemen konuyu değiştirdi.
-Evet artık şu bana verdiğin şeyden bahsetmek ister misin? O da neydi öyle?
-Haklısın sen otur ben bize kahve yapacağım. Kahve içerken konuşalım.
-Peki öyle olsun....
××Jungkook
Jimin kahveleri getirene kadar bilgisayarı açtım ve o gelene kadar flashı elimde dolandırdım.İçinde ne varsa başkalarının benim elime geçtiğini bilmemesi gerekiyordu.En çokta bu yüzden içinde ne olduğunu merak ettim.Neyse ki biraz sonra Jimin gelecek ve içinde ne olduğunu açıklayacaktı.
-Umarım soğuk kahve seviyorsundur.Çünkü evde bir tek onlardan varmış.
-Sorun yok.Kahveleri koltuğun yakınında ki masaya koymuş yanıma oturmuş ve dizime yatmıştı.
-Biliyorum kahvelerimizi içerken konuşacağımızı söylemiştim.Ama biraz bu şekilde durmaya ihtiyacım var.Sevilmeye ihtiyacım var Jungkook. Sever misin beni?Ben Jeon Jungkook.24 yaşında dahi sayılabilecek biriyim.Her konu hakkında mantıklı olacak bir fikrim olduğunu düşündüm.Her kararımın doğru olduğunu düşündüm.Ama yaşadığım bazı şeyler böyle düşünmemem gerektiğini bana öğretti.Güçlü kalmayı ve kimseye kolayca güvenmemem gerektiğini de...Peki sana neden bu kadar güveniyorum Park Jimin? Neden kendimi bile kolayca riske atabiliyorken seni atamıyorum? Ya da sen bana neden bu kadar güveniyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gympie-Gympie
Action-Neden hala ölmedim? -Çünkü biz yaşamanı istiyoruz... -Bir çeteye girmek için fazla masumsun -Beni babacık diye inlet NOT: BU FİC YARIDA BIRAKILMIŞ BİR FİC YENİ BÖLÜM GELMEYECEK!!!