"saya kat mana nie?"tanya Safura..
"Kau kat hospital"balas dhaniyah..
"Pura,kau tau tak yang kasyaf tu seoaruh mati fikir pasal kau!!dia yg angkat kau ke sini!!jealous aku"luah ayra
"Ya allah,malu nya ...mana saya nak sorok muka saya..."kata Safura,sambil menutup wajahnya..
"X payah nak malu..diorang ade kat blakang nie je hah"aku terus menarik langsir bersebelahan katil nya..
Semua lelaki,i mean group lelaki tersenyum...Safura trus pegang dada...
"Kau ok tak?"tanya putra..
Kasyaf memukul sedikit lengan kasyaf,'jgn over caring sgt eh'dgn membuat isyarat mata...
"Saya x tau lah..lps si ayril tu bagi air terus sakit dada"jelas Safura..
"Air tu ada kacang ke?"tanya wafa
"X tau lah,ye kot...sbb saya x pernah rasa air tu..rase pelik.."lalu mata Safura tertuju kearah aku yg sedang tersengih-sengih..
"Awak ok tak dhia??"pelik dia lihatku...
Group putera pon pelik dgn aku..
Safura mencelah"hmm baca novel lah tu.."
Aku tersenyum..hehe...
"Kenapa kena senyum plak"tanya amir...
"Tgh baca bab rated 21+ lahtu"kata wafa selamba..
Group putera terbatuk-batuk...malu agaknya..
"Kenapa?nak dgr ke..aku boleh cite.."kataku..
"Citerlah!!"kata amri pula..
Semua memandang ke arah amri..eii gatalnya...
"Ehem...selepas siap majlis akad nikah....."aku memulakan cerita novel wattpad yg ku baca..
Semua khusyuk mendengar..
"Tengku menolak putri ke atas katil lau menghempap badan putri...."
Terbeliak biji mata semua rakan rakanku..
"Tengku berkata dgn goda nya...'sayang..malam ni boleh...."aku hampir tersuka melihat wajah sorang sorang....
Muka kasyaf dan farhan makin membahang...
Wafa membuat isyarat teruskan lagi..
"Pastu si putri tu jawab..."untuk abg semua boleh"..
Putera sudah bangun dari kerusi lalu mengibas-ngibas bajunya...hot kot...
"Lepastu,si Tengku pun buka bajunya hingga menampakkan six pack..."
Mata mata sudah membesar berdebar
.."Dan membuka butang baju putri perlahan-lahan...lalu..."saja aku memanjangkan ayat' lalu'
"Tamat!!dah ii bab ii menggatal nombor satu.."kataku sambil ketawa...
Wajah sorang ii sudah kecewa..otak kuning btullah classmate aku nie..
"Lagi?"tiba ii safura bersuara...
Semua memandangnya pelik..
"Nanti aku forward kat group..bia semua baca"hehehe..tambahkan lagi kuningtu...hehe..
"Skarang lh..saya x bolehlah org cerita sekerat sekerat.."luah Safura...
Aku tersenyum..
'TING!!'
DHIA😘-LINK HTPPS :/; WATT_SARA/:;
Semua dgn semangat nya membuka wassap group..
"Yeay.malam nie boleh baca.."kata Safura...
Yg abg teruna tersengih-sengih...dasar otak blur...
""Hah baca tu mesti kuatkan iman...lagi ii abg teruna lah..ice berg ke sepupu iceberg ke..manatahu kan. Terdetik dkt hati..'uish rase macam nak baca lah'kan...so zikir byk ii dulu baru baca...sbb novel nie agak mencabar."terang ku lagi
Wajah Farhan Dan Kasyaf sudah ketat.. malu kateee...
"Tajuk dia abang pengawas or abang tunang.."jelasku...
Macam pernah dengar..getus hati Farhan..'korang pernah x?"tanye farhan kepada readers...oc..cuma encik pengawas or encik tunang lah..beza skit jer...
💖🔞💖
Maaf..bab nie agak berbahaya...hoho..biasalah..dak ij remaja ann...hehe.
By,nurulnia😍
YOU ARE READING
ENCIK PENGAWAS OR ENCIK TUNANG(Update)
Romance⚠️⚠️⚠️‼️🔞 Kisah seorang gadis yg hipster and sentiasa cool dan seorang ketua pengawas yg ice berg payah untuk senyum walaupun sedikit kepada org yg x rapat mna.. . . Kisah hidupnya berubah apabila gadis dan lelaki itu jatuh cinta..terus menjadi ro...