EPOET-5

113 1 0
                                    

'LOVE'

"Mengarutlah mad han!!"

Dhia mencuit tubuhku..

"Cikgu dah sampai~"bisiknya

Aku terus bangun lalu duduk semula..

POV DHIA

"Asal dia caring jer..mimpi kiamat ke ape.."kate dhia perlahan..

Aku membelek belek tanganku yg cedera.. alhamdulillah tangan aku kena suku sebab aku tolak bekas asid tu,dia hanya terpercik.. huh.. kalau x berparutlah tangan aku

********
"Ok,hari ni kita ada pelajar baru..so sila perkenalkan diri kamu"kata cikgu minah...

Wajah dhia terus berubah teruk..masam mencuka terus...

"Nama aku ayril fazry..asal Terengganu..blajar london.."

"Ok ayril,kamu duduk dekat seberang dgn meja dhia ye"kata cikgu minah..

'aduh, bodoh betul ah..asal lah dia duduk tepi aku!!'getis hati dhia..

"Umm..cikgu ade emergency so Danish jaga klas"pesan cikgu aminah..

Ayril dengan selamba jalan ke arah meja , ditepiku! Sebelum ayril melabuhkan punggungnya dia sempat memegang tangan dhia (macam gosoklah)..

Terbuntang mata geng ii aku,Farhan buat bodoh..

Sebenarnya bukan buat bodoh,tapi tgh cemburu..hikss

"Long time no see,dear"bisik ayril..
Sebenarnya ayril ni ex si dhia masa dia kat london , 5 years couple last ii break..sbb si ayril ni tidur dgn kawan baik dhia...dhia bengang pstu dia terus balik Malaysia duduk Terengganu..

Macam tu lah cite dia...

"Dhia please maafkan saya dear..i love you and I miss you"pujuk ayril..

"Pergi mampus ah dengan rindu kau tu,who knows,bf sendiri tidur dgn kawan baik kau sendiri bukan stakat baik!!rapat jugak...last ii dua kepercayaan aku hilang oleh dua ekor beruk yg main cinta monyet..."perli dhia,geram.

"What did you say dear?!i tak curang dgn you!!i baik jer"ayril pertahankan dirinya...mana tak malu..satu klas tengok weyhhh
..

"Baik haprak kau!!org yg mengaku baik ni lah sebenarnya jahat!!bodoh!!tulah kau,cikgu ajar kau sebok dok bersayang sayang!"balas dhia,berang lalu terus pergi kearah Farhan..

"Aku nak gi tandas"minta dhia

'hmm..'balas Farhan septah..

"Rosé!"jerit ayril..

Dhia pusing lalu mencengkam baju kemeja ayril..

"Dont call me that,bitch!!rosé already die!!"tengking dhia lalu menolak badan ayril kebelakang..

Dhia trus berlari keluar ke arah tandas...

Baru sahaje ayril mahu kluar Farhan berkata,"jangan keluar!!ikut giliran lah weyh..spuluh org tgh bratur tu,be a man lah"

"Urgghhh..!!"ayril memegang kepalanya sendiri...tulah ikutkan nafsu gila s*x..

Dalam tandas..

Aku menekup mukaku dgn tangan...apa dah jadi hari ni!!aku baru nak move on... sebenarnya dhia x leh move on lagi dengan ayril..dia masih sayang kan ayril
...gila x syg,couple dari darjah 5 sampai F3..

"Dhia...oo dhia..ni saye safura,jom rehat..makan lah skit..nnti sakit macam mana..biar orang lain x kisah awak tapi saya x boleh tgok oeg yg sya rapat jatuh sakit..nak nangis rase"luah safura...

Dhia membuka pintu sambil tersenyum...ada jugak aku prihatin terhadap Aku...

Tiba-tiba aku dapat rasakan pelukan yg hangat...Safura peluk aku,dia dua alam ke?

"Aku bukan dua alam lah tapi aku sayang kau sebagai seorang kawan.."jelas safura..

Aik?minah ni ahli nujum ke?

"Aku tipu je ..tu bkn loceng rehat but loceng balik!!"kata safura

"What!!bapak lama aku nangis.."oh lupa...aku tertidur tepi tangga tadi..

Safuura tersenyum..

"Dhia!!please ya..im so sorry...aku nak mintak maaf je..."rayu ayril..lalu memegang bahu dhia dgn kuat..

"Zafry..sakit....."ujar dhia gagap gagap..gila x sakit..nak terpatah bahu aku...mama...

"Jgnlah macam tu ayril..dia sakit dah tu"ujar safura,lembut..

"Kau DIAM!!memekak je!!"tengking ayril?,marah...

Safura terkejut lalu duduk ditepi tangga sambil memegang dada nya..

"Pura??"aku pelik..baru aku ingat dia ada heart attack!!OMG

Ayril sudah lari meninggalkan kami..

"Sakit dhia!!"kata safura sambil mengalirkan air mata nya..

Aku panik..aku trus berlari kearah geng geng aku skali dengan geng laki lah..

"Kau asal?"tanya putera..

"Safura...huh..letihnya.."kata dhia tercungap cungap..

"Kenapa?"tanya syaf pulak..

"Dia heart attack..dkt tangga block c!!"
Kata dhia lancar..

Semua terkejut termasuk Kasyaf dan Farhan.mereka berlari sepantas kilat..

"Safura!!ya allah.."

Ayril sudah memegang dada safura..

Dengan pantas, Kasyaf memukul badan ayril berkali kali..

"Dah lah tu Kasyaf mati jugak ayril tu,ni safura ni dah nak mati dah agaknya.."kata dhia..

Kasyaf terus mencampung safura ke hospital..semua tercegat melihat adegan romantik tu...

"Cepat lah!!asal lembab sgt nie!!"marah dhia...

************

Thank you guys baca ...
Nak request
h

arleenxira baca buku dia!!best

-mr.hoodie pujaan hati

-hero dalam irama (update)

ENCIK PENGAWAS OR ENCIK TUNANG(Update)Where stories live. Discover now