"No jedine tam"povie po dlhom pozeraní a ja prikývnem. Sednem si na svoje nové miesto a niekto do mňa drgne. "Som Niall. Niall Horan" usmial sa na mna sexy modrooký blonďák. Omg Bože je skurvene sexy. "Mary ale to už dávno vieš" usmiala som sa naňho a on žmurkol. "Si píš, že viem zlato." Aghmmmm nevolaj ma zlato. "To zlato si si mohol odpustiť" zasyčala som naňho. Pretočil očami a zrazu s neho vyšlo: "Čo máš krámy?" Ako to povedal zalapala som podychu. "Si debil" zavrčala som naňho a on sa len uchechtol. "Aghmmm s tebou by to stalo zato" povedal. "Dooobreee už drž hubu!" zatiahla som. "Ou niekto skľúčený" uchechtol sa. "Omg prečo ja musím vždy sedieť s takými magormi, ale na tohto nemá nikto." "Iste zlato." "Nevolaj ma zlato" už som od nervov bola až červená. "A prečo nie??" "Lebo si idiot a som tu len 15min. a už ťa neznášam". "Auu to bolelo vieš o tom??" a chytil sa srdce, ale na jeho tvárí sa pohrával ušklabok. Iba som nad tým pretočila očami a snažila sa ho ignorovať. "A ďalšia vec"ozvalo sa mi pri uchu: "pochybujem, že si tu len 15min.." Na celom tele mi nabehli zimomriavky ako sa jeho dych narazil na moj krk a pritom som sa zachvela. Všimol si to a začal sa ešte viac ušklabovať. "Bože musíš mať na tvári ten nechutný ušklabok?" "Awww zlatíčko si sexy keď sa čertiš." "Bože daj mu rozum" vyslovila som nahlas svoju myšlienku. Niall sa začal tak hlasno smiať, že sa na nás otočila naša triedna a zdvihla jej obočie. "Nejaký problém pán Horan???" "Nene všetko je v poho" odpovedal a pretočil očami. Zrazu son cítila jeho dych na mojom krku: "si vtipná, ale vážne". Pretočila som očami a pomyslela som si: to bude rok. Zrazu zazvonilo na prestávku a ja som si pomyslela, chvála ti Bože.