4.Upozornenie od riaditeľky

79 12 0
                                    

"Ou slečna Brave môžte ísť somnou" spýtala sa triedna a ja som prikývla. Postavila som sa a išla za ňou keď ma niekto silno plesol po zadku. "To ktorý debil" zasyčala som a potom som počula hlasný smiech, ktorý mohol patriť komu inému než Niallovi. Pretočila som očami a šla ďalej. S triednou sme pochodili milióny chodieb až sme zastavili pred dverami na ktorých bolo: Sklad učebníc. Hrabali sme sa v knihách, až sme konečne všetko našli. Poďakovala som sa a už som bola na ceste do triedy keď ma zastavila. "Páni riaditeľka sa chce s tebou porozprávať." Iba som prikývla a dostali sme sa k veľkým dverám na ktoré triedna zaklopala. Spoza dverí sme počuli dalej, tak sme vošli. "Dobrý deň " pozdravila som sa. "Ahoj ty musíš byť Mary však "spýtala sa ma a ja som prikývla. "Dobre Lucy ďakujem môžeš už ísť." Ako to povedala triedna zmizla niekde za dverami. "No takže poviem ti to narovinu ako to je." "Okey. " "No takže ide o Nialla" povedala a ja som nadvihla obočie. "Čo s nim??" "Už vieš kto to je??" "Ano už sme sa zoznámili." "Ou no ide vlastne o to že teraz ťa budem varovať. " "Počúvam. " "No Niall je náš školský badboy, ktorý spal s každým dievčaťom na tejto škole. No a keby že by mal s tebou sex alebo niečo podobné my s tým nemôžeme nič spraviť. Keď sa dostane do problémov má peniaze na to aby sa s nich vysekal. Preto ho nemôžeme ani vylúčiť zo školy" povedala a zatvarila sa smutne. "Ale to je šialene" iba prikývla. "S kým sediš??" Dlho som rozmýšľala čo jej mám povedať. "S Niallom." "Och dávaj si pozor ." "Iste." Postavila som sa na odchod a ona ešte povedala:" na konci dňa tá čaká ešte jedno nemilé prekvapenie." Zatvorila som sa WTF, pozdravila na odchod a išla som chodbou späť do triedy.

Love?????Kde žijí příběhy. Začni objevovat