Zaklopala som na dvere a vošla. Práve sme mali matiku tak som sa išla ospravedlniť, ale predbehol ms učiteľ: "to je v poriadku slečna Brave videl som Vás v riaditeľni, takže si môžete isť sadnúť". Sadla som si na svoje miesto a hneď: "čo si spravila??" spýtal sa na Niall. "Nič"odsekla som."Nehnevaj sa na mňa" šepol. "Tak buď už ticho."
"No, takže trieda prečítajte si stranu 69" povedal nám a začal sa hrať na mobile. Zrazu sa pozrel naším smerom a nadvihol obočie. Hneď som pochopila, som dievča a sedím s Niallom.
"Mne sa to nechce čítať"šepol mi do ucha Niall a začal mi prechádzať rukami vyššie a vyššie. "Bože Niall" vypadlo zo mňa s povzdychom. Niall sa ma mňa usmial a začal mi bozkávať a sať kožičku na krku. V ten moment sa na nás otočila celá trieda. Všetký dievčatá ma začali zabíjať pohľadom: jasné chránia si svojho miláčika.
"Niall prestaň s tým prosím". "S čim" spýtal sa tupo. "S tým" šepla som, ale sama som sa prichytila pri tom, že chcem aby pokračoval. Na moje potešenie neprestal. "Vieš, o tom, že bývame oproti sebe?" uchechtol sa. "Čo to kurva??"sprosto som sa spýtala. "Nevyrušujem tak náhodou?"spýtal sa nás už nasratý učiteľ. "Ako pravdu, hej , ale dá sa to prežiť"odpovedal mu Niall a učiteľ začal písať zápis. "Máš zápis"šepla som mu do ucha. "Nevadí" a mávol rukou na znak nech.
"A ináč to si bola včera ty v tej sukni a na skate že??". Iba som prikývla. "Rak v tom prípade by si mala nosiť sukne častejšie, lebo tie tvoje krásne dlhe nohy a guľatý pevný zadok awww len pri predstave tvrdem." "Ummm ďakujem" povedala som, ale vedela som, že som červená ako paprika.