7. Projekt s Horanom

67 12 0
                                    

Práve zazvonilo na hodinu a do triedy vošla učiteľka sexuálnej výchovy. Všetci sme sa postavili na príchod učiteľky, ona hneď sadajte! "No, keďže je to úvodná hodina, tak si preberieme základy sexu." Všetci spustili Ejjjjj a vedľa mňa zaznelo "awww". Ohhh Bože toto mám počúvať a ešte k tomu vedľa Nialla. Z myšlienok ma vytrhla ruka hladkajúc môj chrbát. Otočila som sa, a ten debil si vyložil ruku na mojú stoličku. Zhodila som mu ruku a podoprela som si rukami hlavu na lavici. Bože to je debil. "Ale notak miláčik nehnevaj sa na mňa."

"Ohh kurva Horan drž už hubu!"

"Ale no zlatíčko uvedomuješ si, že ma týmto vzrušuješ, a ešte k tomu táto hodinka aww." Dlho som sa na neho pozerala, ale už som to nevydržala a prisala sa mu na krk a prešla mu po stehne. "Ohhh kurva zlato pokračuj" zavzdychal Niall na celú triedu a všetky pohľady padly na nás. Moji drahy kamoši k tomu ešte napomohi, že: "Mary, vážne Niall?" Ja som na nich hodila vraždiaci pohľad, ale potom som sa usmiala. "Prečo si nezašla vyššie?" "Vieš Niall, túto hru môžeme hrať aj dvaja!"

"Ou nerušim tak náhodou? Tak slečna Brave a pán Horan spravia na budúcu hodinu projekt o sexe!" "No kurva som dopadla" to bola jediná myšlienka čo mi prelietla hlavou. Chvála Bohu, že konečne idem domov.

Love?????Kde žijí příběhy. Začni objevovat