-De...-elszomorodtam - Nem emgedhetsz el! - sírtam neki.
-Miért is? - akkor valami összetört bennem.
-Te...csak kihasználsz? - kérdeztem tőle. Ő oda ugrott hozzám és leszedte rólam a bilincset megfogta a kezem és elvitt egy külön szobába és a falnak tolt.
-Öm, mit csinálsz? - kérdeztem tőle. Ő csak megcsókolt. A kezét rátette a derekamra és szépen lassan mindig csúszott egyel lejjebb.
-Hova nyulkálsz!? - kérdeztem tőle az egyik rövid levegővételemnél. Teljes erőből belemarkolt a seggembe a kezével és én véletlenül felnyögtem. Egyből befogtam a számat a kezemmel és kimásztam a kezei közül -P-perverz állat! - még mindig fogtam a számat és próbáltam nem sírni mint a kicsik.
-Nekem úgy tűnt élvezted. - nevette el magát.
-Nekem is. - mondta 2 hang egyszerre. Egyből megfordultam.
-Dazai-san!?
-Chuuya-san!? - mondtuk mind a 2en egyszerre.
-Egek, szar helyzetben vagytok, főleg te Akuuutagawaaa-kun. - gyerekeskedett Dazai.
-Ja ha a főnök megtudja, hogy kiengedtél egy rabot akkor BAMMM lessz neked. - nevette el magát vöröske. Akutagawa és én megvoltunk döbbenve és nem mert egyikünk sem válaszolni.
-Naaaaaaa mi folyik köztetek? - kérdezte Dazai.
-S-semmi. N-nem az volt aminek látszott! - mondtam megijedve.
-Pedig nagyon is annak tűnt. - mondta az állítolagos Chuuya.
-És amúgy ti miért vagytok itt, ketten?- terelte a témát Akutagawa.
-Én csak meglátogattam a főnököt. - mosolygott Dazai - Chuuya meg segített nekem mivel éltévedtem volnaaa. Azután megláttunk titeket akkor amikor csókolóztatok mikor felvolt bilincselve Atsushi. Azután BAMM ide jöttünk mert ti is. - csettintett egyett.
-Miiiiiiiiiiiii?! - vékonyodott el a hangom -Nem is csókolóztunk. - tettem keresztbe a kezemet. Láthatóan Akutagawának nem tetszett.
-Hidd el mi nem fogunk beárulni. - mondta Dazai és megfogta Chuuya kezét utána mosolygott. - Erről csak a maffia tud szóval shht! - mosolygott tovább Dazai.
-Szóval te tudtad Akutagawa? - néztem rá kérdően.
-Esküszöm, hogy halucinálok. - szóval akkor nem.
-Ohh várj kijavítom magamat. Csak Mori-san tudja. És mivel most már ti is tudjátok tartjátok a szátokat vagy kilesztek nyírva. - mosolyogtak mind a 2-en.
-Ez esetben. - köhögött egyett Akutagawa - Tényleg csókolóztunk. - ez hülye. Várjunk csak. Most kapcsol az agyam. DAZAI MELEG????!!!! Mindent elhittem volna de pont ezt az egyett nem. Mindig arról csacsogott, hogy egy gyönyörű nővel kell elvégezni a kettős öngyilkosságot mert a sima öngyilkosság nem lenne olyan izgalmas neki. Istenem...Mire felészmeltem volna Akutagawa megfogta a kezem. Én persze felijedtem.
-WOO. I-izé...! Tudod, hogy utállak ugye? - fordítottam el a fejemet.
-Nos mi megyünk, nem zavarunk! - mondta Chuuya.
-Menjetek szobára. - hadovászott a kezével a levegőben.
-MIIIIIIIIIIIIIIIIIIII???!! - kiabáltam utánuk de nem figyeltek már ránk.
KAMU SEDANG MEMBACA
I Still Hate You [BEFEJEZETT]
Fiksi PenggemarAtsushi vagyok. Kezdő Nyomozói Irodás. Próbálok megjavulni és fejlődni, hogy egyszer majd legyőzzen a riválisomat. Bár...Nem hiszem, hogy lekell győznöm.