Mengisahkan alena seorang student baru Di kolej tempat dia belajar..disana alena bertemu kembali dengan teman-teman lamanya..disana juga alena bertemu dengan Adrian seorang lelaki yang paling ditakuti oleh semua orang..Adrian adalah seseorang jejaka yang suka membuli tak kira lelaki ke atau perempuan ke..kalau ada yang menyakitkan hatinya memang akan jadi mangsa bulinya..
Sejak alena bertemu adrian hidup alena bertukar dari bahagia bertukar menjadi derita.. Adrian sering memaksa alena untuk bersamanya tapi alena tidak mau..dimana saja alena ada disitu juga Adrian ada..kehadiran seorang jejaka tampan yang sangat baik hati membuat alena jatuh cinta padanya..rayyan seorang jejaka yang tampan tapi penuh dengan rahsia...sebenarnya rayyan adalah keturunan seorang pahlawan yang sangat terkenal..abangnya pula mempunyai banyak bodyguard so..kehadiran rayyan membuatkan Adrian marah dan ingin membuat rayyan mangsa buli nya tapi Adrian silap karna rayyan bukan jenis lelaki yang senang kena buli.. pada suatu hari adrian tidak dapat menahan kemarahan menculik alena Dan Di bawa ke rumahnya..Dirumah Adrian tepat dalam bilik adrian ada satu tempat rahsia..disitu lah adrian mengurung alena...bagi adrian alena hanya milik dia..Adrian tak kan bagi siapa-siapa yang akan ambik alena walaupun keluarga alena sekalipun...kawan-kawan alena yang mendapati alena hilang cuba meminta bantuan rayyan..dengan bantuan abang rayyan Dan juga kawan-kawan abang rayyan alena dapat diselamatkan tanpa adrian sedar..keluarga adrian pun terpaksa membawa adrian jauh dari situ takut nanti adrian akan buat benda yang sama lagi..dapatkah hidup alena bahagia selepas adrian pergi jauh dari hidupnya..
adakah kebahagian yang alena ingin kan akan tercapai bersama rayyan..kita nantikan cerita Alena Adriana
YOU ARE READING
Alena adriana
Short StoryBila seorang kaki pembuli jatuh cinta pada seorang gadis..si pembuli juga mengugut kalau si gadis tidak mengikuti kehendaknya manja orang yang terdekatnya akan terkena Aku cintakan kau..kau harua jadi milik aku nobody can take you from me - adrian ...