Bu şarkılarla okuyabilirsiniz:
*Billie Eilish - Everything i Wanted
*Cigarettes After Sex - You Are All i Want
*Chase Atlantic - Okay
*Chase Atlantic - Church~ İyi okumalar ~
Lütfen yorum bırakın ❤️
Kendimi bu hale koymayı da bu halde görmeyi de sevmiyordum. İki yılda içim ölmüştü, ruhum paramparça olmuştu. Kimse fark etmediği zamanlar umrumda değildi, iyiymiş numarası yapıyor dünya sikinde değil gibi davranıyordum. İlginç yanı ise bir süre öncesine kadar bunu başarabiliyordum.
Deri ceketimin altında taştığım kaslı bedenden olsa gerek herkes yıkılmaz, ulaşılmaz olduğumu düşünüyordu. Elimden eksik etmediğim ot ise bu profillerin arasına zevk düşkününü de ekliyordu. Onlara göre derdim yoktu. Motoruma atladığım an ya da yüksek tabanlı iri botlarımla yere bastığım an tüm dertlerim siliniyordu. Onların düşündüğü buydu, doğrusu ise uçurumdu.
Uçurumdan atlamama da her şeyi bırakıp çekip gitmeme de bir adım kalmıştı. Bir dala tutunuyordum aslında ama o dalın daha kendine hayrı yoktu. Hayırsız, ince bir dal için kendimi öldürüyordum. İki yıldır canımı canına katıyor onu yaşatırken ölüyordum. En kötüsü ise o bunu biliyor ve çürüyüp gitmeme aldırmıyordu. Elini uzatması değildi beklediğim çünkü uzatmayacağını bildiğimden ayaklarına kapanmış bacağından yakalamıştım. Rezildim, rüsvaydım... Beni bırakmaması için yeri geldiğinde ona yalvarmış uzatmadığı eli yerine ayaklarına kapanmıştım. Yüzsüzdüm de işte, kavduğunda gitmez, ihtiyacı olduğunda istemese bile dibinde biterdim.
İterdi, kovardı, bazen kapının dışına uzatmadığı o ellerdiyle koyardı ama yine de ona dönerdim. O da zaten geleceğimi bildiğinden ağzına geleni söyler sonra yine ona dönmeme sesini çıkarmazdı.
İnsanlar dövmelerle kaplı kollarıma ve sıkı vücuduma baktığında korkardı ama o korkmak bir yana bazı geceler iri vücudumu giriş kapısına yaslar dövmelerime bakıp gülerek orada becerirdi herkesin korktuğu bedenimi. Komiktim ona göre. Dövmelerim komikti, seviyor diye yaptırdığım her bir piercing komikti ama sanırım en komik bulduğu göğüslerimdeydi.
Kendine çekmezdi beni aksine sürekli iterdi ama dediğim gibi ben giderdim ona çünkü yüzsüzdüm, yüzüme bunu söylediği halde yanında kaldığıma göre gerçekten en büyük yüzsüz bendim. Bedenimi kullanmasına, sinirlenince küfür etmesine, elinin tersi ile itmesine ve bazen acımasızca yerimi göstermesine sesimi çıkarmazdım. Yüzsüzdüm işte. Bu yaptıklarını unuttuğum için belki de aptaldım. Arada bir öptüğü dudaklarıma değen dudakları için unuturdum her şeyi. Aptaldım.
İki yıldır yanındaydım. Herkes yanımda olmak isterken onun yanındaydım. Kimse ile ilgilenmezdim sadece Jimin ile konuşur boktan hayatımı sansürleyerek ona anlatırdım. O da salaklığıma güler bana bir bira söylerdi. İki yıldır böyleydi işte.
"İki yılda çöktün Jeongguk. Öldürüyor seni."
En son görüştüğümüzde bunları söylemişti. Benim bildiğim ama kimsenin bilmediğini sandığım şeyleri yüzüme vurmuştu. Taehyung beni yavaş yavaş hayattan koparıyordu. Ona bağlandığım her bir gün hayattan da bir parçam kopuyordu aslında. İki yıl önce üniversitenin bütün partilerine katılan, arkadaş grubuyla dağıtan ve motor yarışlarına bayılan Jungkook'ken şimdi Taehyung'un öldürdüğü Jeongguk'tum.
Elimdeki otu umursamazca dolamış ve buruşuk kağıdın ucunu yakmıştım. Evin terasında, ayaklarımı çatının ucundan sarkıtmış ikinciyi yakıyorken belki de bunu yapmamalıydım. Çünkü bu seferki cidden sağlamdı. Her gün içtiklerimden değildi şimdiden kafamın döndüğünü biliyordum. Kafamı döndüren nadir şeylerden biri olmuştu diğeri zaten iki kat alttaki dairedeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GET OUT! | taekook (m)
Fiksi PenggemarOneshot! Smut! "Rutinleri belliydi. Taehyung kovar, Jeongguk gelir ve Taehyung onu kapının önünde becerirdi." Uke, Jeongguk Seme, Taehyung 28.07 20