Když Kyung zastavil U-kwon vystoupil “tak pojd´ ven.“ Vylezla jsem a U-kwon zase nastoupil zevřel a auto zase odjelo. Pak jsem tam zůstala už jenom já a B-bomb. “Promluv me si“ Řekl B-bomb a podíval se na mně zatím co já se dívala do země.Jeho hlas je tak krásný. “Vím že ti vadilo když jsem řekl že nemám přítelkyni ale i když to nebylo vidět mně to bolelo víc.“ Potom nastala chvilka ticha. „Prosím Ri Ta,podívej se na mně.“ Po přemlouvání sama sebe jsem odtrhla svůj pohled od země na jeho tvář.Je tak krásný. Štve mně to! Sama vím že ho miluju a on to ví taky ale….pořád mi to vadí,ne to že řekl že přítekyni nemá ale spíš to to že se trápím tím že s ním nemůžu normálně chodit.“Mám tě rád,vím že ty mně taky.Mám pravdu?“ A už mi telkly po tváři slzy.Kývla jsem hlavou že ano.B-bomb se ke mně mně přiblížil a palcem pi přejel po tváří aby mi utřel slzy. “Slibuji že řeknu pravdu.“ Políbil mně narty a přitáhl se ke mně chytil mně za ruku a potom jsme slyšely kroky. B-bomb se ohlédl a pak jsme už viděli jenom spousty blesků z fotoaparátů.B-bomb moji ruku odhodil.Cítila jsem se kvůli tomu špatně. “Je toto vaše přítelkyně?“ Zeptal se jeden z moderátorů B-bomba a přiložil mikrofon k jeho rtům.B-bomb stál a koktal.Pak se na mně podíval. “Ano“ Řekl B-bomb bez jakéhokoliv výrazu…“Jak se ta dívka jmenuje?“ B-bomb se na mně otočil a pousmál se. “Jmenuje se Choi Ri Tae“ Dále mně vzal za ruku a přitáhl si mně k sobě.Všude zářili blesky z fotoaparátů.B bomb mně zatáhl do auta a nastartoval. Při jízdě jsme na sebe nějak nepromluvili. Teda do kud´ mi nepřišla sms.“Hodíš mně prosím domů?“ Zeptala jsem se a podívala se na něj.“Ano“ Řekl B-bomb a koukl se na mně a krásně se usmál. “Proč na mně tak koukáš?“ Zeptala jsem se se smíchem. “Jsi krásná a rád na tebe koukám“ Dojeli jsme před barák a B-bomb mi otevřel dveře. “Krásně se vyspi,já ti napíšu.“ Řekl a políbil mně na tvář.Když odjel okamžitě jsem volala U-kwonovi který mi psal že se mnou musí mluvit at´ mu hned zavolám.“Proč jsi mi nezavolala hned? Stalo se snad něco?“Zeptal se mně po tolefonu. “Ne nic je všechno v pohodě.Potřebuješ něco?“ Ano,kde jsi?“ Před barákem proč?“ “Jdi domu a nikam nechod´ za chvíli přijdu.“ A položil to.Co potřebuje tak důležitého? Snad se nic nestalo.Když jsem došla domů celá promočená převlékla jsem se a uvařila si čaj.Zazvonil zvonek a já šla otevřít. “Ahoj,jsi tu sama?“ Zeptal se a zavřel za sebou dveře.“Jo,proč?“ Vůbec nechápu o co jde.“No to je jedno pojd´ si dát čaj.“ Sedli jsme si ke stolu a dali si čaj. “Co se tam stalo?B-bomb nám jenom napsal že přespí v hotelu nic víc.“ Pověděla jsem muvšechno co se tam stalo. “A-no-ehm“ Zakoktal se U-kwon. “Asi by jsem měl už jít domů.“ Zvedl se a já ho následovala ke dveřím. “Poslyš Ri Ta vím že to není správné udělat kamarádovi ale já ti to chci říct.“ Řekl U-kwon a chvílku tam stála díval se na mně. “Zamiloval jsem se do tebe.“ Zarazilo mně to a nic jsem neřekla.U-kwon mi dal pusu na tvář a odešel.