Jen tak mimochodem tenhle díl je kratší než obvykle ten další zase bude delší :))
Když U-kwon odešel byla jsem z toho tam mimo že jsem nedokázala ani chodit. “Promysli jsi to co jsem ti řekl.“ Napsal mi U-kwon sms což mě dostalo ještě do většího šoku.Nemůžu se z toho vzpamatovat. V noci jsem usla strašně pozdě a když jsem se ráno probudila no vlastně už se tomu nedalo říct ráno bylo dvanáct odpoledne… oblékla jsem se a šla se projít s pejskem. Šla jsem parkem ale moc na mně lidi koukali tak jsem šla trochu více opuštěným místem. Potom mi přišla sms od Seven Seasons- “Dnes v 17:30 vám nabízíme zůčastnin se turnae s jednou z našich skupin jestli stojíte o tuto příležitost prosím odepište. Nabízíme vám 119 560 KRW. “Dobrý den,ráda se přidám děkuji za nabídku dorazím dnes v 17:30 hodin. Choi Ri Ta.“ Odpověděla jsem na otázku a pokračovala v procházce když mi začlo být chladno. Otočila jsem se a vrátila se zpět domů kde jsem se připravila.
Když jsem přijela na místo čakal tam na mně Zico.Mohlo mně napadnout že to bude skupina Block-b.
Ale ted´ už je pozdě na to to vzít zpátky.“Ahoj,už jsem se bál že nepřijdeš“ Řekl Zico a obejmul mně.“Pojd´ jdeme“.Když jsme došli do tělocvičny byl tam B-bomb,U-kwon,Taeil,Kyung,P.O,Jaehyo a ostatní tanečníci co se tam protahovali.“Ri Tae!“ Zavolal B-bomb s nadšením a obejmul mně.Přes jeho rameno jsem se koukla na U-kwona který se radši otočil.“Tak jo všichni se postavle na svoje místa a opakujte po mně.“ Řekl Zico a začal nám ukazovat taneční kroky.“Během přestávky za mnou přišel B-bomb a za boky si mě přitáhl k sobě blíž.“Jseš šikovná“ A usmál se na mně. “Ale já víc“ Řekl a začal se smát.“ Po tréninku musim jít za mámou ji dát nějáké věci ale pak přijdu k tobě“ B-bomb mně obejmul a šel zpět do předu.“A raz dva,tři,čtyři!“ Po konci jsem se ještě zdržela a povídala si s jednou z tanečnic.Když jsem byla uprostčed cesty domů “Ri Ta počkej!“ zavolal na mně U-kwon.Běžel za mnou a když byl jenom metr ode mě čekala jsem že se zastaví ale šel dál tak blízko že jeho rty byly na těch mích.Měla jsem se odtrhnou ale byla jsem tak v šoku že i když se pomalu oddálil od mého obličeje nebyla jsem schopna slova.