“B bombe! Co se mezi vámi stalo?Mluvili jste spolu?“ Zeptala jsem se trochu náštvaně. “Jo mluvili ale ted´už musim je tu ten pán s který máš tu zchůzku tak pak se sejdeme ve studiu.“ Řekl mi políbil mně na tvář a odešel.Hodinu jsem seděla v kavárně a probírala práci.Nakonec jsme se zvedli podal mi ruku a řekl “Uvidíme se zítra naschledanou.“ Odešel a já rychle běžela do studia protože jsem měla spoždění. Když jsem tam doběhla všichni se protahovali U-kwon se na mně podíval a B-bomb který byl od U-kwona co nejdál mi zamával. Z patnácti tanečníku nác do Číny jede osm.Cvičili jsme všechny choreografie a když jsme byly uprostřed Nilili mambo U-kwon vypukl smíchy “Už jsem to nemohl vydržet.Jak se mám nesmát?“ Vůbec nechápu o co jde koukla jsem se na B-bobma který koukal na U-kwona a tiše se mu smál.Pak se podíval na mně a obejmul mně. “Hej B-bombe obejmutí je málo“ Řekl U-kwon a spolu s ostatními se začal smát. B bomb mně políbil a podíval se na Zica který se mu smál.“Počkat takže vy dva se už bavíte?“ Zeptala jsem se a na oba se podívala. “Už celkem dávno“ Řekl U-kwon který se nemohl přestat smát. “Tak proč jsi včera přišel domu tak schovaně?“ Zeptala jsem se a podívala se na U-kwona. “To byla součást plánu.“ Praštila jsem oba dva do ramene a Kyung pustil rádio.Byly jsme na začátku pak přišel manažer Seven season a rádio vypnul.Přivolal si mně a odešel se mnou do své kanceláře. “Bylo vidět že to všichni věděli protože se smáli teda hlavně U-kwon.“Ri Ta zrušili jsme tvůj výlet do Číny.“ Řekl manařer a pousmál se na mně.“Skládáme novou dívčí čtyřčlenou skupinu Enatoo a viděli jsme tě tancovat a B-bomb nám potvrdil že umíš nádherně zpívat.Tady máš moje číslo a když si to rozmyslíš dej mi vědět.“ Odešla jsem přímo domu nějak jsem nad tím nepřemýšlela.Když jsem doratila domů přišla mi sms od Zica “přijd´“ zase jsem se otočila a jela za klukama. “Co jsi mu řekla?“ Zeptal se Zico zvěvě. “Neměla jsem ani čas mu odpovědět mám jenom číslo a mám si to promyslet.“ půjdeš do toho?Jestli ano máš superkámošky protože holky v tý skupině jsou super. Řekl Jaehyo a zasmál se.“Ani je naznám“ Řekla jsem a podívala se na něj. “Ale jo znáš“ Řekl B-bomb a já se na něj otočila. “Jsou tam ty holky s kterýma se bavíš vždycky když nacvičujem. Nicol,Ditta a NG .“ Řekl B bomb a posadil se. “Měla by jsi to zkusit máš skvělý hlas.“ Řekl U-kwon“ “NG neznám.“ Řekla jsem a ušklíbla se.“Ale jo znáš“ Řekl P.O a zacuchal mě. “NG je Choi Soo Ra“ Řekl B-bomb a usmál se na mně. “Co?!Moje sestra?“ Zeptala jsem se a vykulila oči. “Obě máte strašně krásný hlas.“ Řekl Taeil. “To bude asi tím že to jsou dvojčata kámo“ Řekl Zico a usmál se na mně.“Tvoje ségra to vzala“ Ještě dodal.“A proč je to NG?“ Zeptala jsem se a podívala se na hodiny a pak svůj pohled zase posunula na B bomba.“Vždycky se dostane přezdívka.“ Řekl a stáhl si mně k sobě.“A jak by jsem se jmenovala já?“ Zeptala jsem se a položila se nohy na stůl.“Ty by jsi byla Rita“ Řekl Zico který moje nohy zase skopl. “Tak bereš to?“ Zeptal se U-kwon.