Když se máme sejít u fontánz znamená to že nejel někam daleko.Myslela jsem že odjel třeba z města.Ale i v té esemesce jde vidět že se na mně zlobí.Vysprchovala se oblékla se namalovala a najedla se. Cestou na náměstí jsem se ještě stavila pro cafe a když jsem dojela k fontáně B bomb tam ještě nebyl.Sedla jsem si a srkala cafe a přemýšlela co mu řeknul. Nevím ale vůbec ani jak mu mám říct ahoj na tož jak se mu omluvit.Uběhlo třicet minut co jsme se měli sejít.Pohodině jsem se už zvedla k odchodu.“Ještě neodcházej.“ Řekl B bomb stojící vedle fontány. “Co?!Jak dlouho tu stojíš?“ Zeptala jsem se překvapeně.“Byl jsem tu deset minut před tím než jsi přišla.“Řekl s vyrovnaným hlasem.“A proč jsi nepřišel za mnou?“ “Chtěl jsem ta tebe koukat.“ Řekl B bomb se slzami v očích a otoči se ke mně zády.“Jdu za U-kwonem“ A odešel.Než jsem si uvědomila co se může stát jenom jsem tam stála.Co mu udělá?Co když se poperou?Ptala jsem se sama sebe v duchu a rozeběhla se k U-kwonovi domu.Zazvonila jsem a otevřel Taeil.“Ahoj Ri Ta jdeš dál?“ Zeptal se a ustoupil abych ohla vejít dovnitř.“Je tady U-kwon?“ Zeptala jsem se udýchaně.“Ne šel pryč.Neřekl kam jenom že si musí něco zařídit.Stalo se něco?“ Natáhl se a vtáhl mně dovnitř do obývacího pokoje.“Ne jenom jsem s ním chtěla mluvit.“ Nechtěla jsem tam rozebírat co se stalo.Pozdravila jsem zbytek členů a sedla si na gauč a vzdychla.“Co děláte?“ Zeptala jsem se a podívala se na Jaehya.“Přemýšlíme jak to bude příští čtvrtek máme jet do Číny a musíme to vyřešit protože B-bomb tu není a nikomu se neozívá“Řekl a nastavil smutný vyraz a pak se otočil na Zica který mu naznačoval at´ o něm nemluví.Slyšela jsem klíče do obýváku vešel U-kwon který měl kapucu a sklopenou hlavu rychle prošel a zavřel se v pokoji.Zvedla jsem se stiskla kliku zašla jsem na chodbu a vytočila B-bomba který mi to nezvedal.Odešla jsem domů kde jsem vpadla na postel.Zapla jsem si počítač a šla se podívat na email jestli mi nepřišla nabídka k práci.“Vážená Choi Ri Tae velice mne zaujal váš životopis.Nabízím vám práci jako pomocnici ve školce.Vaše výplata je 7173 wonů na hodinu.Jestli souhlasíte informujte mne a zítra se sejdeme v kavárně stůl číslo 10 .“ Byla jsem ráda 7173 je spousta peněz.“Dobrý den,ráda bych si svámi osobně promluvila takže zítra v kavárně v půl druhé.Choi Ri Ta.“ Usla jsem vyčerpáním v půl jedné ráno.Když jsem se probudila a podívala se na hodiny bylo půl jedné.Vyskočila jsem s postele s tím že za hodinu mám být v kavárně. Udělala jsem všechno a nasedla do auta.Přijela jsem do kavárný a mířila ke stolu kde seděl chlap s novinami před obličejem.Přisedla jsem si a on si noviny odtáhl.Opravdu by mně nenapadlo že tam bude sedět B-bomb.Strašně mně to překvapilo koukala jsem na něj tak zamilovaně že jsem vypadala jako pes co týdnu nejí a vidí kuře.“Ahoj Ri Ta.“ Řekl B-bomb a lehce se usmál.“ Už jenom z toho ahoj jsem se cítila smutně tak rychle jako lusknutí mi vatekly slzy z očí a zčervenal obličej.Zkousla jsem si dolní ret a zakryla si obličej dlaněmi.B-bomb se ke mně přisunul a opřel se o mé rameno.Neplakej,já se na tebe už nezlobím mám tě moc rád“ Řekl a ruko mi pohladil vlasy.“Já já,omlovám se.Měla jsem ti to říct.“ Řekl jsem s zalapala po dechu.“To nic, neomlouvej se.“ Přitiskl oblyčel na mé rameno. Sundala jsem si ruce z obličeje a koukla se na něj.Dal pusu a usmál se na mně úsměv jsem mu oplatila. Svrnkl mi na noc a dal mi tam šlehačku a ukázal mi dortík co mněl v ruce.“Chceš dortík?“ Zeplat se a nastavil dortík co měl v ruce.Přikývla jsem a usmála se.“Tak já ti dojdu koupit tohle byl poslední jahodoví a ten je můůůůj.Stejně jako ty.“ Řekl B-bomb začal se smát a zakousl se do dortíku.Přinesl mi dortík a usmál se na mně. “Děkuju.A co se vlastně stalo včera když jsi šel za U-kwonem¨?Přišel schovaně domů a zašel do pokoje.“Když jsem větu dořekla B-bombovi usměv z tváře zmizel.