1.Bölüm -Adını sen koy-

144 5 0
                                    

MRB İNSANLAR :D MULTİMEDİAMIZDA BENİM CİCİ ÇİZİMİMDEN EVREN KARŞINIZDA :):):):)) İLK ÖNCE ŞUNU SÖYLİYİM BEN KIZIM AMA HİKAYEDE ERKEK TARAFINDAN ANLATILIYO ÇÜNKÜ DEĞİŞİK BİŞE DENİYİM DEDİM NEYSE HADİ OKUYUN SİZ.

Hoca: ''Herkes yerine geçsin, evren n'apıyosun ! ''

Seher Bey !

Hoca: ''Evren çık ordan! ''

Evren ''Yav bi susun hocam ya 2sn Allah rızası için.''

Yusuf ''Evren geçsene yerine oğlum''

Evren ''Ya ne geççem olum? Zaten 27 tane erkekle sıkışmışım şu leş odaya''

Hoca: ''Evren! Sana ne diyorsam onu yap! Ayrıca dediklerinizde gayet duyuluyor burdan ÇOCUKLAR Az susun kaşam şişti vallaha! ''

Evren '' He, he, he, çok duyuluyo(!) Ben daha kendimi duyamıyom hoca. Sen neyin kafası!?''

Yusuf ''Evren çık Allahasen.''

Evren ''Yusuf 2 laf daha et koyacam sandalyene kırılcak boş boş konuşuyon bebe ya.''

Sa Beyler. Ay em Evren.

İsmimi bazıları kızsı bulabilir çünkü anamgil ben daha veledkene beybi feys olcaamı anlamış ondan ismimi böyle koymuş ya da ben öyle sanıyom. Ne haltsa.

Şimdi yukarda yazan ilk düşüncem 'Seher Bey'e gelirsek. İsmi kıza benziyo çünkü cinsiyeti K.

İnanananabiliyonuz mu?

Ama şu erkek lisesinde okuyalı 2 bıçık hafta olcak, 1 tane kız yüzü göremedim.

Hocamızı da erkekten sayıyom.

Anama zaten o gözle bakmam tövbe.

Liseye bu yıl başladım, 2000 yılı doğumluyum. Tabii ki benim de kurduğum hayallerin hiçbirinde böyle bir şey yoktu!

Teog maduru olaraktan leş gibi puan aldım. Ayakkabı numaramdan küçük. Bide benim ayaklar küçük. Gerisini sen düşün.

Puan olmayınca hayaller de olmuyor.

Babamgilde beni bu erkek lisesine bide onun yurdu var aha oraya yazdırdı.

Normalde böyle değilimdir de burdakiler 3 günde krolaşmak istiyosan GOŞ! pankartıyla karşılayacak gelenleri yakında. Fazla kötüydü. Kötü olan şey şu -anlamayanlara comesin- Okula adımımı atmamla 3-5 KRO'nka'nın beni oksijensiz bırakmaları. Deftere yazarken kelimeyi bile yanlış ayırdım ama tabi siz göremiyonuz neyse. Sonra işte Yusuf Goçumla tanıştık. Ters mers ama çok kafa çocuk. Hocamız beraber oturmamıza izin vermemekteydi en son... İşte ondan 'napıyon la sen?' diyordu bana. Neyse hikayeye dönek :3

EVREN KLASİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin