5.Bölüm -Bak evren.. Ben Açelya, Memnun oldum-

69 6 0
                                    

YİNE MRB İNSANLAR ^^ MEDYA'DA BENİM CİCİ ÇİZİMİMDEN HİRA YOK BU SEFER EHEHE :) MEDYADAKİ YİNE HİRA AMA İNSAN VERSİYONU :D İYİ OKUMALAR..

Yusuf tişörtümü Hira'ya attı. Hira ters çevirip yırtık yeri gözleriyle aradı. Arkadaki deliği görünce ''Bu mudur?'' dedi ve tiksindirici bi yüz ifadesi takındı.

O değilde ben bu kızı nasıl sevmişim lan !?

--

'' Evet budur. Bide boyunda bi çizik.'' dedim.

Hira '' Arkadaşlarım adına özür dilerim. Anıl sen partiye katıl. Bende evrenle ilgilenip gelicem. ''

İlgilencen mi? Bebe miyim la ben? Git enginle ilgilen sen.

Anıl '' Olmaz hira. Bu dengesizin ne yapacağı belli olmaz şimdi. ''

DENGESİZ Mİ DEDİ O ?!

Ulan şimdi bittin abim.

Yusufun beni engellemesine izin vermeden Anıl'ın üzerine atladım. Kafasına jop geçirmek vardı şimdi. Ama job yoktu bende sandalye kaptım tek ayağına geçirdim. Bir inledi ki dağlar yıkılır.

Bebe la bu.

Azcık bişeyle ölcek.

Böbök.

Ben, Anıl'ın üzerine çıkmış onu yumruklarkene ANAM ! Neye vurdum az önce ben, yumuşak bişiydi.. Anıl'ın üzerinden kalkıp yanı başımda yanağını tutan biri gördüm.

Engin '' Ya abi napıyosun ya! ''

Ha, engin bebesiymiş la bu :p :p 1sn arkasındaki kız kim ve neden.. /

Açelya '' Engin sağol. Bu arada hira! Keyfin nasıl canım?? Doğum günümde benimle zaman geçirmiyorsun ve tanımadığım kişileri falan çağırmışsın? Neler karıştırıyosun? ''

Hira '' Of.. Kanka kusura bakma. Şimdi içeri gelecektim ama Anılla Evren birbirine girdi. ''

Açelya ''Evren? Sen misin? Az kalsın yiyeceğim yumruğu unutmuyorum. Seninle sonra hesaplaşırız.''

'' Ne oluyor  lan? Hira bu kız kimde bana hesap, LAN Engin niye kızın elini tutuyon, bi kurtardın diye hemen kızın dibine girme. Çıldırtma beni! ''

Açelya '' Bak evren misin neysen işte. Biz enginle çıkmaya başladık ve haftaya sizin okulunuza başlayacağım. Ben Açelya. Memnun oldum. '' dedi ve elini uzattı.

Elini sıkmaya bile tenezzül etmeden mutfaktan çıktım. Yusuf goçum da arkamdan geliyordu. Dış kapıyı açtım ve dışarı çıktık. Yusuf önden gidiyordu. Beraber, bizi buraya getiren servise gittik. Yusuf geriye dönüp, şoförü ve engini çağırmaya gitti. Bende servise yaslanıp, elimi pantolonumun cebine sokmuş onları bekliyordum.

O sırada tam karşı taraftan Hira'nın buraya doğru geldiğini farkettim. Yerimden bile doğrulmayıp onun gelmesini bekledim.

Hira '' Evren! '' deyip dibime geldi.  

''Ne var?'' dedim yüzüne doğru düzgün bakmadan konuşmuştum.

Hira '' Nereye gidiyorsun ? ''

EVREN KLASİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin