6.Bölüm -Napsak ? Çıksak mı ?-

80 6 0
                                    

MRB İNSANLAR ^^ YİNE HG ^^ NEYSE KISA KESİYORUM MEDYADA AÇELYA VAR İYİ OKUMALAR..

Hira '' Nereye gidiyorsun? ''

Kafamı kaldırıp ona baktım. ''Yurda.''

Hira '' Gitme. Tişörtün için ve kavgaya sebep olduğum için özür dilerim. ''

Bi dk. Bi dk. Sen niye özür  diliyosun meleem ?? Neyse hemen yumuşamııım

''Sorun tişört değil, vücudum. Ayrıca o sünepeyi nerden buldun da sevgili oldunuz. Hiç yakışmıyosunuz. Sen mis, o leş. Olmadı.''

Hira '' Kim Anıl mı? Zaten sevgilim değil ki. Sana oyun oynuyorduk. O babamın arkadaşının oğlu. Geçen 15 tatilde beraber../ ''

'' Taam, taam kes. Duymak istemiyom.''

Hira ''Peki o zaman içeri geliyormusun? Yoksa bende burda dikileyim mi? ''

'' Yusuf bi gelsin de bakarız. ''

He yusuf bi gelsin de geri gönderiyim ben bi içeri. Burda hiramla yalnız kalalım.

Hira '' Geliyor galiba. Açelyayla şeyde geliyor. ''

'' Puhahahaaha kısaca bebe diyom ben. Sen de diyebilirsin.'' 

Hiram bana ters ters bakınca,

'' Adı engin ama sen bebe diyebilirsin. Merak etme bişey diyemez.'' diye uzuun uzun açıkladım ona.

Yusuf benim yanıma geldi ve fısıldayarak '' Şoförü bulamadım kanka'' dedi. Ben de '' Yav bırak şimdi şoförü yusuf al şu bebeyle kızı da bizi hirama yalnız bırakın. ''

Yusuf '' Tamam kanka, bende ;D '' dedi fısıldayarak.

Yusuf '' Engin, Açelya! İlay sizi içeride bekliyordu. Hadi acil, kopun. ''

Açelya '' İlay mı? Engin benim gitmem lazım.''

Engin '' Tamam, bende geliyim madem. ''

Yusuf '' Hadi bende kaçtım kanka. Pasta yicem.''

'' Tamam afiyet olsun kanka. '' dedim bende.

Daha sonra Hira'ya dönüp baktım.

Hira '' Eee.. Biz ne yapıyoruz? ''

Oyş ne güzelde Biz diyon *o* 

'' Ben burada kalıyorum. Sen kendin bilirsin. ''

Hira '' gerizekalı ''

'' Ne? ''

Hira '' Bende burda kalıyorum o zaman? ''

'' Sen bilirsin. ''

15 dk sonra ...

Hira '' Yoruldum, ben ilerideki çimenlere oturmaya gidiyorum? ''

- Lan 15dk olmuş bea. Biz ne susuyoruz. Yav böle soğuk davranmakta bana ters bu ne be ığğ - diye düşündüm ve soğuk davranmayı bırakıp kendim olmaya karar verdim -,- .

Gidip Hiram'ın yanına oturdum.

'' Napsak hira? Çıksak mı biz? ''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EVREN KLASİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin