3.Bölüm -Çıtır değil ÇATUR çıktı bu-

107 5 0
                                    

HG İNSAN :)) MEDYADA BENİM CİCİ ÇİZİMİMDEN İLAY VAR ZATEN YAZIYO ORDA OKBB.

Son 3 gündür okula gitmiyoz. O bakımdan hayatımın Hira'sını da 3 gündür göremiyom. 3 gün öncesine dönersek okuldaki tüm hocalar Hirama sulandı. Yusuf Goçum'un da izni olsa o da sulancak. Bende müdür odadan çıkınca gonuşma yaptım.

''Ha höö öhö ÖHHÖM. Olum buraya bakın lan! Bak, he sağ sağ.  Ben orda mıyım Engin? Defol çık sen bebe ya."

"Evren yapıştırmışsın ökküz gibi nası döniyim, hayır o da diil nasıl çıkam sınıftan!?"

"Hahahhha taam neyse. Doğru dur! Hira meleem sen azcık sol yap."

Hira meleem evet. Bende koruyucusu oluyom var mı bi sorun?

Hira bana döndü sonracıma, "Araba mıyım ben sol yap nedir yea?" Dedi.

Lamborghini'm benim ♥♥

Ne diyom lan ben,

"Sola buyur hiram. Uzak dur onlardan bak!"dedim.

Sözümün ardından diğer çıtır kız "Yerler fln .ss" demez mi ?

Vazgeçtim. Sözümü geri alıyom. Çıtır degil ÇATUR çıktı bu. Lan ergen bu lan.

Hiram ve ben ona 'Geberesice!' bakışımızı attık. Evet bir de bakış belirledik. (Hee salak hee)

Neyse ne diyodum, ilay yine lafa atlayınca bende laf etmeden  duramadım. Durmadım. Durmamalıydım zaten.

"Hiram, bu kızdan da uzak dur. Söylemedi deme sonra. Baksana hayvan! Geleli 3 ders oldu haala tıkıñıyor."

"Aaooaa! 45 kölöyöm bòn bököröò .s"

Yav bir de trip atıyo.. Ya sen kime trip atıyon !?

"Suslan bi. Eevet, sölicem şey şu HİRAYA 1 LAF EDENE 10 TANE KO."

"Hira!"

Noluyor lan bu yabancı kım sınıfıma giriyo. Benim sınıfım ♥ Canım bitanem ♥ Evet, öyle düsünüyom hepte öyleydi! ♥ -1.bolum 6.satirdan bir parça: "Zaten sıkışmışım şu leş odaya." =) -

'Hira kızım hadi tanıştıysan. Benim birkaç işim çıktı.  Seni de eve bırakayım.'

'Olur baba.'

Ha babasıymış  bende bişe sandım yav. Rahatım taam relax. Diye içimden geçirdim.

Sonra hira gitti falan o gitti ve benim yaşama sevincide gitti. İlay'a da az acıdım be ya. Tek kalmıştı en son. Bende bikaç dersi asıp yurda fırladım. Şuanda yusuf alt yatakta depişmekte. Ve telefonum çalarr.

"Alo ?"

"Selam Evren. Telefon numaranı sınıf hocamızdan../"

"Bu bi çıkma teklifi mi¿? ♥.♥ ?"

EVREN KLASİKLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin