Bardzo długo zastanawiałam się co napisać. Nadal nie mogę uwierzyć, że od dnia kiedy zrodził się pomysł na tę historię minęło już tyle czasu.
Na początku miał to być luźny fanfic napisany z pasji do piłki nożnej i zainteresowania Jankiem Bednarkiem. Gdyby wtedy ktoś mi powiedział, że to opowiadanie kiedyś będzie poważną historią autorską nie uwierzyłabym.
Patrząc z perspektywy czasu cieszę się, że jednak podjęłam się tego wyzwania, które z początku mnie przerażało.
Na chwilę obecną „Splątane Szczęście" ma 36446 wyświetleń i oddaliście 3051 głosów.
Bardzo dziękuję za każde wyświetlenie i gwiazdkę. To była dla mnie ogromna motywacja do dalszego pisania.
Jest kilka osób, którym szczególnie chciałabym podziękować.
Izabela Piotrowska, dziękuję za kilka naprawdę cennych wskazówek i Twoje nieustanne wsparcie. Po części zostałaś też matką chrzestną Sp, bo to twój pomysł przerobienia fan fica o Miliku zmotywował mnie do zmiany „Urodzonego by wygrywać" na „Splątane szczęście". Przy okazji mam nadzieję, że kiedyś doczekam się czegoś spod Twojego pióra.
@medgirl96 , dziękuję za korektę medyczną i wiele ciepłych słów.
@Polwar_02 , @Julusia1423 , @lola3564 czytanie Waszych komentarzy sprawiało mi ogromną radość, dziękuję za każdy z nich.
„Splątane szczęście" chciałbym zadedykować dwóm największym fighterkom w moim życiu. Mojej mamie i przyjaciółce Beacie. Obie mimo wielu przeciwności losu nigdy się nie poddają i pokazują mi jak wiele człowiek jest w stanie znieść. Mam nadzieję, że dobro, którym się dzielą kiedyś do nich wróci. Dziękuję Wam za wasze nieocenione wsparcie.
Kurde jakie to dziwne uczucie, kiedy nie można napisać do next.
Jak mi będzie brakować tej historii i waszych komentarzy.
Teraz biorę się za ostatnie poprawki, muszę nieco zdynamizować dialogi, bo w niektórych miejscach wyszły nieco nudnawo, i będę rozsyłać tekst do wydawnictw.
Jeśli macie dla mnie jakieś uwagi śmiało możecie pisać.
Mam nadzieję, że za jakiś czas Sp ukaże się w wersji papierowej.
Pozdrawiam.
CZYTASZ
Splątane szczęście - I Tom serii Sfaulowane serca (zakończone)
RomancePiotr Socha jest wschodzącą gwiazdą klubu piłkarskiego Sparta Posnania. Jedyne o czym marzy to życie poukładane niczym piłkarski pojedynek. Spokojną sielankę zaburza jednak uratowanie tajemniczej dziewczyny. z rąk gwałcicieli. Młody piłkarz staje do...