4

44 10 0
                                    

Цар тахал дэгдсэний улмаас хөл хорио тогтоогоод арав хонож байлаа.
Энэ хугацаанд залуус дормдоо бүхий л өдрийг өнгөрөөцгөөж , хосууд маань биенээсээ салахгүй өдөржин л эрхлэлдэж бусдыгаа залхааж гүйцээд байв.



Хөл хорионы эхний өдөр

Хванүн Шиун Конхи нар зочны өрөөндөө тоглоом тоглож байтал Шиун булхайцаж , Хванүн хожигдчихов.

"-Ах аа, энэ Шиун булхайцаад байна. " хэмээн Хванүнийг уурсан орилтол ойролцоох өрөөнөөс
- Сун Дунжү битгий булхайцаад миний хайрыг уурлуулаад бай! Хачин царай муут минь " гэх дуу гарах нь тэр.



Хөл хорионы гуравдах өдөр

Хамтлагийн бүх гишүүд хамтдаа аймшгийн кино үзэж байв. Удалгүй хэтэрхий их айсан Конхи , Соху хоёр ум хумгүй зугтаж , харин бусад нь киногоо шимтэн үзсээр үлдлээ.
Гэтэл дахин нэг аймшигт үзэгдлийн дараагаар Хванүн айсандаа хажуудаа суух найз залуудаа улам наалдаж
- Ах аа , би айгаад байна аа. " гэвэл өнөөх нь
- Би юу ч болсон чамайгаа хамгаалах болохоор битгий ай. " гэсээр хайртынхаа уруул дээр үнсэх аж.
Үүнийг харсан Шиун амандаа тэднийг хараасаар өрөөгөө зүглэж , харин Иду тэднийг ч анхаарах завгүй киногоо үзэн сууна.



Хөл хорионы долоо дах өдөр

Гал тогооны өрөөнд Хванүн шүүгээний дээд талын тавиур дээрээс өөрийн дуртай жигнэмгийг авах гэсэн ч хүрч чадахгүйдээ уурлан сандал дээр гарахаар зэхэж байтал түүний хайрт болон Конхи хоорондоо юу ч юм ярин инээлдсээр орж ирлээ.

Тэгтэл Хванүнийг харсан Конхи

- Ээ наад тавиурандаа ч хүрч чадахгүй сандал дээр гарах гээд байгаа юм уу? " гэсээр шоолтол түүнийг харж зогссон Ёнжу

- Амаа татахгүй бол наад хоёр урт хөлийг чинь тайрчихна шүү!" гэсээр муухай харах нь тэр.





J/N: Эеш хойшилсон тул идэвхи орж буйгаа мэдэгдэж байгаадаа баяртай байна

•Young loves Woong•Where stories live. Discover now