33

541 48 4
                                    

𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊

După ce am vorbit și cu Jin, am plecat spre camera lui Taehyung și a lui Jungkook, am bătut ca un om civilizat, iar cel care a răspuns era Jungkook fiind adormit. "Voi fi scurt. Vreau să îi fac o surpriză lui Jimin. Te ocupi de decoratiuni și locul va fi plaja, iar Taehyung de haine. Până sâmbătă seara vreau ca totul să fie gata.", spun și plec fără să-l mai ascult. Acum mă îndreptam spre dulceața mea, ce cred că deja era trează.

Când am ajuns acesta stătea pe telefon." Unde ai fost? ", mă întreabă, iar eu l-am mințit." Pregătim ceva cu trupa pentru un concert aici. ", îi spun." Dar nu suntem în vacanță?", și face ochi de cățel. "Ba da, dar ne-au chemat.", spun și îl sărut, iar acesta zâmbește. "OK, acum putem să mergem să mâncăm? Am vorbit cu Jungkook prin mesaje și ne așteaptă.", spune punându-și un tricou. "Sigur.", spun și plecăm să mănâncăm.

La masă ne așteptau toată lumea. Aceștia s-au prefacut că nu știu nimic și fiecare și-a văzut de treabă. Telefonul lui Jungkook sună și se îndepărtează. "Hm... Trebuie să dau un telefon", spune Taehyung și îmi face cu ochiul. Jimin se uita nedumerit și mă ia ușor de mână.

Restul săptămânii nu s-a întâmplat nimic interesant decât pregătiri, telefoane și Jimin nu a aflat nimic încă, asta calmandu-ma. Avea momente în care zicea că vrea să vină cu mine, dar l-am oprit spunându-i să se odihnească. Eram foarte emoționat și am vrut ca totul să fie perfect pentru mine.

Ori azi, ori mâine va fi epilogul. #manta

Twitter Love [Yoonmin] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum