5.Sezon 3.Bölüm: Yıllar Sonra

106 6 2
                                    

Lütfen yorumlarınızı ve eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Ayrıca bölümü oylamayı da unutmayın.

Devam Ediyor...

1 Haziran 2032

Dipper Pines

" İiiiiiiii! Hiiiiiiiiii! "

" Tamamdır. "

Kayıt bitmişti. Oturduğum sandalyeden kalktım ve aynanın karşındaki Luz'a döndüm.

Kapıyı açıp çıktım ve Luz'a " Çekimler bitti mi? " diye sordum.

" Evet. Yaz boyunca dinleneceğiz. O sırada stüdyo bu bölümleri televizyonda yayınlayacak. "

Gülümsedim. Luz merakla " Bu tatil için neden bu kadar heyecanlısın Dipper? " diye sordum.

" Uzun zamandan beri gitmediğim yere, çocukluğuma gitmek istiyorum. "
" Esrarengiz Kasaba mı? "

" Evet. "

" Esrarengiz Kasaba'ya gitmek isterdim ama yeni bölümleri yazmak istiyorum. Ayrıca vakit kalırsa gezerim de. "

Stüdyodakilerle hızlıca vedalaştım ve eve gitmek için arabama bindim.

Kendi şovum biteli neredeyse 5 yıl olacaktı. Luz'la da oradan tanışmıştım ve ekip arkadaşı olmuştuk. Bitmesine az kala dünyayı gezdim ve hayranlar için bir ödül sakladım.

4 Yıl Önce

13 Haziran 2028

Heyecanlı olduğumu itiraf etmeliyim. Kasabayı dolaşırken eski anılarım canlanmıştı. Her yerinde muhteşem olaylar yaşamıştım. Mabel'a Esrarengiz Kasaba'ya gittiğimi söylemedim. Çünkü zaten küçük bir ziyaretti.

Ayrıca işleri vardı.

Gizemli Kulübede mutfak masasında oturuyordum. Soos turistlere kulübe turu yaptırıyordu. Dan de daha gelmemişti. Biraz sonra Jason elinde bir pitcolayla geldi. İçiyordu.

Ayak sesleriyle ona döndüm. Beni gördüğü anda gözleri açıldı ve öksürmeye başladı.

Gülümsedim ve " Merhaba!" dedim. Çok büyümüştü. Tıraşlıydı ama sinekkaydı değildi.

Üstünde gri kazak ve altında mavi pantolon vardı. Heyecanla geldi ve " Bu sen misin?" diye sordu.

" Benim. "

Hemen masanın karşısına sandalye çekip oturdu ve " Eeee... Bu aralar neler yapıyorsun? " diye sordu.

" Bildiğini sanıyordum. "

" Sadece şovuna devam ettiğini biliyorum. Bildiğim kadarıyla sezon finali olmadı. Burada ne işin var? "

" Hayranlara bir takım sürprizlerim var ama yardıma ihtiyacım var. "

" Nedir? "

" 3.Günlüğü yayınlamayı düşünüyorum. "

Şaşkınlıkla " Ne? " diye sordu.

" Merak etme. Bildiğim kadarıyla bu büyüler Esrarengiz Kasaba dışında işe yaramıyor. "

" Derdim o değil. Bu harika bir haber ama neden sırayla yayınlamıyorsun. Önce 1.Günlüğü yayınlasaydın. "

" Bu günlük benim için önemli bir yere sahip. "

" Alıp geliyorum. "

Odadan çıkacakken " Dur! " dedim. Bana döndü. Merakla " Peki sen neler yapıyorsun? " diye sordum.

Esrarengiz Kasaba: Yeni Yaz(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin