Bol krásny slnečný deň skoro bez žiadneho mraku. Mal som na sebe biele krátke voľné tričko s čiernymi kraťasami, ktoré boli až po kolená a bieločierne tenisky. S kamarátom sme sa rozhodli, že pôjdeme k bazénu. Sedel som na lehátku pri bazéne a pozeral som sa do mobilu zatiaľ čo môj kamarát plával.
"Sakra Joon, keď si tu všetky dievčatá sa pozerajú iba na teba."
"Volám sa Kim Namjoon tak ma volaj poriadne." hneď ako som dopovedal som svojho kamaráta ošpliechal vodou
"Dobre, keď si už tu tak prečo sa ku mne nepripojíš?"
"Nie a vieš prečo lebo sa mi nechce." a ďalej som sa venoval mobilu
"Všetko čo robíš je to, že tu iba sedíš a hráš sa na mobile. Poviem o tom tvojej manželke."
"Manželke? Veď žiadnu nemám."
"Zatiaľ. Idem plávať."
"Dobre."
Taehyung si nasadil plavecké okuliare a pokračoval v plaváni a ja som pokračoval na mobile, kde som mal začatú konverzáciu (sms).
bluekoala: Kde si?
purplebunny: Už idem.
Seokjin pov.
Sedel som za stolom a rozmýšľal som čo také budem robiť. Po hodine rozmýšľania my začalo byť neskutočné teplo a tak som si zobral do ruky mobil. Ťukol som na konverzáciu, ktorú vediem s kamarátmi.
handsome: Je mi teplo!!! Chcem si ísť zaplávať.
blackanimal: Tak príď za mnou k bazénu. Poďme plávať s Joonom.
handsome: S kým?
greencrazy: Myslí Kim Namjoona s druhej triedy čo majú triedu vedľa nás.
cuteboy: Poď už!!!!
Rýchlo som na seba hodil letné oblečenie a vyrazil som s bytu. V šatni som sa prezliekol a v plavkách som išiel k ostatným, ktorý ma už čakali pri bazéne. Začal som si dávať dole tričko a zobral som si plavecké okuliare do ruky.
"Prečo si tu tak skoro?"
"Pretože to mám dosť blízko." podišiel som k Hoseokovi a začal som si dávať okuliare na hlavu
"Dobre. Všetky dievčatá fandia chalanom z druhej triedy. Mal by si im ukázať."
"Dobre. Ukážem im, kto je tu skutočný muž."
"Si naozaj športovec?"
"Prečo?"
"Nemáš žiadne svaly a si skoro chudý ako dievča."
"Myslím ... Ty ..." Hoseok iba pokýval hlavou na znak áno "Mal by si ísť prvý" a skopol som ho dole do vody
"Keď si ma už zhodil do vody tak sa aspoň pridaj ku mne?"
Skočil som za Hoseok do vody a celého som ho ošpliechal. S Hoseokom sme sa začali obhadzovať vodou. Keď sme sa ukludnili a prišli k rozumu tak sme začali plávať.
Namjoon pov.
Bol som vo vnútri budovy lebo vonka bolo až príliš veľké teplo. Vyšiel som z budovy a oprel som sa o zábradlie, s ktorého bol výhľad na bazén. Môj pohľad okamžite spadol na dvoch chalanov, ktorý sa špliechali vodou. Vyzerali pri tom tak zlato. Chalanov, ktorých som pozoroval v bazéne tak jeden z nich mal čierne vlasy a stále sa usmieval a ten druhý mal hnedé vlasy.
ESTÁS LEYENDO
Zamilovaný 1/4
RomanceKim Namjoon je vysoký pohľadný muž a je s bohatej rodiny, ktorý je už od strednej školy zamilovaný do svojho najlepšieho kamaráta s detstva. Namjoon nemohol vyznať svoje pocity kvôli sľubu, ktorý dal svojim rodičom. Kim Seokjin je pekný pohľadný muž...