Bay Yanlış

383 22 36
                                    

Selam gençler. Ben cringe meslek liseli. 

Evet geçen bölüm bir yaz dizisini gömeceğimi söylemiştim ve iki dizi arasında oylama yapmıştım. Aslında iki dizinin de oyu eşit ikisini de eleştiricem ilk olarak Bay Yanlış dizisiyle başlamak istedim. Sen Çal Kapımı dizisini de ilerki bölümlerde eleştiricem.

Bu arada kitabın kapağı için -luvesta  çok teşekkür ederim nam-ı diğer Kayla seviliyorsun reis. Aslında ilk bölümde teşekkür edecektim ama unuttum affet ❤😘

Öncellikle dizinin başrollerine bakalım Özge Gürel (hiç şaşırmadım bu kız da sürekli Demet Özdemir gibi yaz dizilerinde oynuyor gerçi Demet bile artık kışlık dizide oynuyor bu kız hala yaz dizilerinde iyice mevsimlik işci oldu valla)

Diğer başrolde Can Yaman diğer adıyla Libido Reis jdjdjdn olayı bilmeyenlere neden Libido Reis dendiğini açıklardım da üşendim şimdi elinizin altında internet var aq gidip araştırin gerçi araştırmaniza bile gerek yok değerli vaktinizi böyle şeylere harcamayın jdjdndnnd

Diğer oyuncuları boşverin klasik yaz dizilerinde oynayan tipler. Bir tanesi var geçen Erkenci Kuş'ta oynuyordu Can Yaman'la beraber bu diziye transfer olmuş djjdj

Şimdi de gelelim fasulyenin faydalarına yani dizinin konusuna;

Dizide Özgür (Can Yaman); zengin ancak salaş bir hayat süren, aşka inanmayan restoran-bar sahibidir. Ezgi (Özge Gürel) ise; artık yanlış ilişkilerden yorulmuş ve düzgün bir ilişki yaşayıp, evlenmeye kararlıdır. Ezgi’nin ilişki konularında başarılı olmadığını gören Özgür, kendisine ilişkiler konusunda mentorluk yapmaya ve Ezgi’nin hoşlandığı erkeği elde etmesi için ona taktikler vermeye başlar. Komşu evlerde yaşayan Özgür ile Ezgi zaman içerisinde neler yaşayacak? (burayı internetten kopyaladım elimle tek tek yazacağımı düşünmediniz heralde)

Yalnız konu aşırı orijinal (!) Dizide Can Yaman'ı nasıl giydirmişler öyle adamın hiçbir kıyafetinde kol yok kıyafetlerine kol dikmeyi unutmuşlar jdjdndn ya da kasları daha çok belli olsun diye yapmışlar heralde

Diziyi eleştiriyorum ama dizide şirket ve asistan bir kız olmaması hoşuma gitti bu yüzden +puan veriyorum ama sadece bu kısmına.

Bu Juan Yaman ne kadar kaslı lan protein tozuyla mı yapmış bu kadar kası djjdjdjsj

Dizide ikisi yani başroller sevgili rolü  mü ne yapıyordu neden yaptıklarını bilmiyorum o kadar izlemiyorum tabi denk geldim sadece.

Dizinin youtube'tan bir kaç sahnesini izledim bilgi sahibi olmak için dizi de kızı koca düşkünü gibi göstermişler ki göstermemişler yani direkt öyle yok sürekli yanlış erkeklerle birlikte olmuşta doğru erkeği arıyormuşta bilmem ne.

Bu ne arkadaşlar neden dizilerde kızlar sürekli erkek meraklısı olarak gösteriliyor anlamıyorum bu kadar mı bayılıyorsunuz koca parası yemeye.

Kız dizide ne güzel üniversiteyi de bitirmiş gir bir işe çalış ne yapacaksın doğru erkeği elbet sonra da bulursun birini yani bu benim naçizane görüşüm. Kız da dizide sevgililerinden her türlü ihaneti görmüş sürekli aldatılmış falan kıza sevgilisi araba alıyor, sonra çevirmeye yakalanıyorlar araba çalıntı çıkıyor erkek arkadaşı da yanından tüyüyor falan.

Neyse işte dizide Can Yaman barmen dj lik falan da yapıyor ay çok havalı😎
Neyse işte her zamanki klişe tüm kızlar peşinde falan kızlar buna numaralarını falan veriyor resmen işlettiği bara gelen tüm kızlar bununla birlikte falan olmak istiyor iğrenç merak ediyorum kadınları daha ne kadar küçük düşüreceksiniz acaba ?

Libido reisimiz bir kızla birlikte oluyor sabah kalktığında kız buna kahvaltı falan hazırlıyor sonra bu kızı evden postalayıp kızın hazırladığı kahvaltıya çöküyor şerefsiz.

Esas kız ve esas oğlanımız nasıl mı tanışıyor ? Aynı taksiye biniyorlar hiç görülmemiş bir tanışma sahnesi.

Zaten dizide bu ikisi komşu falan oluyolar kız oğlanın işlettiği bara gidiyor, orda sarhoş oluyor ,sonra libido reis kızı evine götürüyor, sonra kız "ben güzel miyim" diye bir soru soruyor sonra libido reiste kızı övüyor "şöyle güzelsin, böyle güzelsin" sonra ne mi oluyor? Kız çocuğu öpüyor saçmalık resmen aq.

Kadınları sürekli küçük göstermekten bıkmadınız sırf elin İspanyolu, İtalyanı izliyor diye böyle saçma diziler çekiyorsunuz bu işkenceyi yapmayın artık bize.

Sonra kız sürekli yanlış ilişkiler kuruyor diye doğru erkeği bulması için esas oğlan buna koçluk yapıyor falan. Sonra ikisi de aşık olur zaten.

Kısacası dizide bol cinsellik, bol libido, bol öpüşme, bol kas, bol kolsuz kıyafetler falan var. İzlemeye değmez vakit kaybı.

Neyse gençler. Benden bu kadar. Hadi Allah'a emanet 🌹🌹

Cringe Meslek Lisesi 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin