Selam gençler. Ben cringe meslek liseli. Bugün bir Bts ile hayal et kitabı incelicez. Aslında bu bölümü günler öncesinden yazmıştım ama wattyde bir takım sorunlar çıktı yayınlayamadım. Özür dilerim arkadaşlar jdjdjxjxj
Kitaba geçmeden önce her zamanki uyarımı yapayım. Bu kitabı okumadan önce kafanıza tencere, tava ya da zenginseniz poşet geçirebilirsiniz. Aksi takdirde kitabın beyninizde bırakacağı hasarlardan ben sorumlu değilim.
Neyse kitaba geçelim.
Kitabımız bu. Altına "Unutma bu yazıklarım zamanı gelince gerçek olur" yazmış. He canım he. Kapak fena olmamış uğraşmış en azından. Neyse devam edelim.
Bu arada V BTS'in hangi üyesi cevap verirseniz sevinirim. Evet her zamanki gibi yine TDK'nin ağlatıldığı bir kitap. Ah be TDK bir sen bir de ben günyüzü göremedik bu hayatta.
Yeni anahtar çıkarttırmak bu kadar kolay mı aq. Özür dileyince çözülüyor mu her şey aq bu kadar kolay mı ?
Özür dilerim çiçeğim ne lan ? Keko musun sen ? Bir de gülüm falan de istersen.
Kitabın 2. bölümüne geçtik. Şu Jimin ne çekti lan sizden valla yazık çocuğa.
Ne kadar resmi konuşuyorlar aq. Sanki genel kurul toplantısına katıldınız. Evet bu saçma kitapta buna taktım jdjdjjdjdj. Sapık mısınız aceb djjdjdjdjdjjdjdjdjf
Biliydim böle olacağını. Biraz No309 dizisinden alıntı yapılmış sanki orda da böyle şeyler oluyordu. Klasik Türk dizisi senaryosu hepsi birbirine benziyor zaten. Neyse devam edelim.
+Senle cinsel bir ilişki yaşamadım.
- Ben de öyle sandım ama yaşamışız djdjjdjdjfjfjfjfjfjjfjfjfjfjjfjfjfjfjfjfjjfjfjfjOf çok cringe ya. Cidden böyle şeyler mi hayal ediyorsunuz ?
Tamam adamların müziğini dinleyin fan sayfası açın ama bu kadarı da fazla çoğu insan bu kanser fanlar yüzünden sizin grubu sevmiyor zaten. Ben sevmiyorum diyemem nötrüm ama baya hakaret eden insan var. Bizim sınıfta bile duymuştum. Neden bile diyorsam meslek lisesi zaten ne beklersin ? Neyse işte öyle yani.
Bu aralar dikkatli olun vaka sayıları yine artışta. Bu rakamlar bana pek inandırıcı gelmiyor da zaten neyse. Birde bunya virüs diye bir şey çıkmış Çin'de insandan insana bulaşabiliyormuş. 7 ölü 60 vaka varmış. Bakalım bu yıl bitmeden daha neler gelecek başımıza. Tabi yıl sonuna kadar hayatta kalabilirsek.
Neyse gençler. Benden bu kadar. Hadi Allah'a emanet 🌹🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cringe Meslek Lisesi 2
RandomSelamlar Cringe Meslek Lisesi'nin 2. kitabı okurken kafanıza tencere tava ya da zenginseniz poşte geçirmeyi unutmayın iyi okumalar ❤