4

34 0 1
                                    


- Un kādas ir tavas idejas sakarā ar Helovīnu? - Hanna man jautāja lakojot savus nagus sarkanā krāsā. Iekārtojoties ērtāk viņas gultā, es sāku domāt, kādi man plāni patiešām ir.

- Nuu, Džejs savās mājās rīko ballīti, tādēļ domāju, ka mēs varētu iet pie viņa un vilkt ko seksīgu kā piemēram kādu no taviem medmāsu kostīmiem.  - viltīgi pasmaidīju un gaidīju Hannas reakciju. 

- Uhh, un tīkliņzeķes vai ne? - viņa plati pasmaidīja uz manu pusi un pacēla vienu uzaci.

- Pilnīgi noteikti, vēl sarkanu lūpu krāsu un būsim visbanālākās meičas visā ballītē. - 

- Vispār Deivs mani arī uzaicināja uz ballīti un es piekritu, - viņa vainīgi uz mani paskatījās, - bet es protams varu viņam atteikt un mēs varam iet kopā.

- Hanna, tu ko? Beidz, sen neesmu redzējusi tevi tik laimīgu kopš Eda. Es būšu ar Džeju un tur tāpat nekas interesants nenotiek, tikai muļķīga kostīmu parāde un piedzeršanās līdz bezsamaņai. - uzmundrinoši uzsmaidīju draudzenei.

- Ja godīgi, mani mazliet biedē sajūta, kad kāds man patīk pa īstam. Bet Deivs tiešām ir uzmanīgs un rūpīgs kā arī mīļš. Es protams viņam neesmu atklājusi par Edu vai ko teikusi, bet viņš zin, ka kaut kas nav kā vajag un tieši tādēļ viņš man neko neuzspiež un pacietīgi gaida, kad pati būšu gatava atvērties viņam un tas man mazliet atgādina Edu. - Hanna man uzsmaidīja ar asarām acīs. Piecēlos no gultas un apkampu draudzeni.

- Es tevi pilnībā saprotu un esmu priecīga, ka satiki tādu kā Deivu, tu tiešām esi pelnījusi tādu kā viņu vai īstenībā viņš tevi. - abas ar draudzeni iesmējāmies, - tā es iešu uz virtuvi uztaisīt popkornu, bet tu tikmēr izvēlies netflixā kādu filmu.

- Labi, - Hanna atbildēja un paņēma rokās TV pulti.

Ar Hannu noskatījāmies " Fokuss Pokuss ''  un es braucu uz mājām, jo rīt bija skola.                                                        

                                                                                  ***


- Es nevaru izlemt kādu kostīmu, lai velk uz Helovīnu ballīti. - pusdienojot skolas ēdnīcā man Džeikobs pēkšņi paziņoja.

- Es arī nē, bet kaut arī kādā nozīmē, ja visi tevi redzēs uz 5 minūtēm un tad visi jau būs aizmirsuši, jo būs piedzērušies? - pacēlu vienu uzaci.

- Beidz, šī ir pirmā mana ballīte, kur sanāks visi no skolas, tādēļ vēlos lai tā būtu ļoti forša. Vispār mēs varētu vilkt saskaņotus tērpus, ko saki?

- Kādus piemēram? Dobiju un zeķi? - sāku smieties.

Džejs iemeta man ar frī kartupeli un sāka smieties - nē, kā piemēram no '' Corpse Bride '' būt Viktors un Emīlija, diezgan interesanti varētu būt.

- Bet tad tādā gadījumā man būs jābūt zilai, bet Tev pelēkām, un kā diez mēs to paveiktu? - saraukusi degunu palūkojos uz draugu.

- Nu nejau tik nopietni es biju domājis iejusties lomā, bet es vienkārši gribu apģerbties kā viņi un varbūt mazliet seju uzkrāsot kā viņiem, nezinu,bet domu tu saproti? - 

- Nuu, itkā jā.

- Lieliski, tad šodien pēc skolas brauksim nopirkt tērpus un tu man palīdzēsi visu iegādāties ballītei. - Džeikobs priecīgi sasita plaukstas un piecēlās no krēsla.

- Bet ballīte ir tikai pēc piecām dienām. - arī es piecēlos no krēsla un paņēmu savu paplāti.

- Un kā jau es teicu, vēlos lai ballīte būtu izdevusies, tādēļ nopirksim visu jau laicīgi. - viņš aplika savu roku man ap pleciem, kad bijām izgājuši no ēdnīcas un bužināja manus matus, noboliju acis un iesmējos.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 06, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I swear it will get easierWhere stories live. Discover now