1

98 1 0
                                    

- Varbūt ejam mājās ? Pasūtīsim picu,paņemsim šampanieti no pagraba un noskatīsimies kādu filmu, - es lūdzos Hannai.

- Izbeidz , tūlīt tiksim iekšā klubā, - Hanna plati pasmaidīja un mēs pakustējāmies mazliet uz priekšu garajā rindā. Lai tiktu iekšā klubā jau gaidam vismaz 30 minūtes. Man jau sāk kļūt vēsi, tāpēc sāku apsvērt domu par mājās iešanu un tur uzrīkot savu mazo mājas ballīti. 

- Uhh, nevaru sagaidīt kad tiksim iekšā. Varu derēt ,ka tur būs daudzi seksīgi čaļi, - nobolīju acis izdzirdot Hannas vārdus  un pakustējāmies vēl mazliet uz priekšu, bet priekšā ir vēl vismaz 15 cilvēki, - un atceries klubā nekur nepazūdi un nepieņem no svešiniekiem dzērienus. 

- Visticamāk, tu būsi tā , kas pazudīs pirmā un es nemaz netaisos pieņemt dzērienus no svešin..... - aprāvos pusvārdā , jo kāds tikko bija man uzsitis pa dibenu. Dusmīga apgriezos riņķī , lai paskatītos kurš to izdarīja un ieraudzīju puisi ar tumšiem matiem un viņa seju rotāja viegls smīns. 

- Kā tu uzdrīksties ? Ko tu no sevis iedomājies ? - dusmīgi nobļāvu viņam nopakaļ, kad viņš jau tuvojās kluba ieejai. Viņš tikai pagriezās un piemiedza man ar aci. Parādīju vidējo pirkstu un samāksloti pasmaidīju.

- Kāpēc tu neteici , ka kāds man tuvojas un turklāt tik tuvu? - dusmīgi paskatījos uz Hannu.

- Vispār es viņu nemaz nemanīju, jo skatījos uz tavu glīto seju. Manuprāt viņš izskatījās ļoti seksīgi un viņa draugs arī. Varbūt satiksim viņus klubā, protams, ja viņi nav tie, kas izklaidējas tikai "VIP " zālē. Un viņš tikai uzsita pa dibenu Tev, nekas vairāk, tāpēc nomierinies un pieņem to, kā komplimentu, saulīt. - Nespēju noticēt, ka Hanna varēja tā pateikt. Vēlējos pateikt, ko draudzenei, bet pie mums pienāca kluba apsargs. 

- Man teica, ka jūs abas esat ar viņiem un tāpēc varat doties iekšā, - viņš paradīja uz to pašu puisi, kas man uzsita pa dibenu un viņa draugu.

Pirms Hanna paspēja, ko teikt es ierunājos - Mēs neesam ar viņiem , tā drošvien būs kāda kļūda.- mākslīgi pasmaidīju un ar rokas kustību sūtīju prom apsargu. 

- Tu traka esi ? Mēs varējam tagad tikt iekšā klubā un mums nebūtu jāstāv rindā. - Hanna ar ieplestām acīm skatījās uz mani. Ignorēdama Hannas teikto , es paskatījos uz kluba ieeju un tieši viņš iemeta savu izsmēķi miskastē un pirms iedams iekšā klubā viņš man veltīja platu smaidu. Nobolīju acis un izvilku telefonu no somiņas, lai paskatītos cik ir pulkstens.

- Sen jau varējām tagad dejot klubā. - Hanna dusmīgi ierunājās pēc apmērām 15 minūšu klusēšanas un paskatījās uz mani.   

- Nāc, - parāvu Hannu aiz rokas un mēs gājām uz kluba ieeju, - mēs tomēr esam ar tiem pašiem puišiem, - pateicu apsargam un viņš tikai pamāja ar galvu. Nedomāju, ka tomēr ielaidīs. 

Klubā skanēja skaļa mūzika, bija daudz cilvēki un gaisā virmoja alkohols un cigarešu dūmi. Abas ar Hannu uzreiz devāmies pie bāra letes, lai pasūtītu vieglus starta kokteiļus. Kad bijām izdzērušas savus kokteiļus , mēs devāmies dejot.  Skanēja " Tinie Tempah - Girls Like ft. Zara Larsson " , mēs ar Hannu saskatījāmies un iesmējāmies. Šī dziesma mums tagad bija topā, tāpēc uzreiz sākām dejot. Kustinot gurnus mūzikas ritmā un izlaižot rokas caur matiem , mēs pievērsām daudzu puišu uzmanību, kas man parasti riebās , bet Hannai tas vienmēr patika. Pēc vēl trijām dejām mums gribējās dzert, tādēļ Hanna aizgāja nopirkt mums kokteiļus. Sāka skanēt mazliet lēnāka dziesma un Hanna vēl nebija  atpakaļ ar kokteiļiem, tādēļ devos viņai pakaļ, bet kāds puisis man nostājās priekšā un aicināja dejot. Es pasmaidīju un tikai nopurināju viņa roku kā mājienu, ka neiešu dejot, bet viņš atsmaidīja un satverot manu roku aizveda dejot pašā zālēs vidu. Šokēti paskatījos uz viņu un abi iesmējāmies. 

I swear it will get easierWhere stories live. Discover now