merhaba...
ne kadar da masum başladım oysa kan damlayan satırlarıma ne yazık ki canımı yaka yaka dudaklarından çıkan adını hıçkıra hıçkıra sileceğim hafızamdan zor olacak ellerim üşüdüğü zaman seni hatırlamamak zor olacak şarkılarımızı her cümlesinde seni bizi aramamak zor olacak kahvaltıları tek kişilik hazırlarken senin oturduğun sandalyenin önüne Bir fincan kahve koymamak zor olacak alışverişte alınan kahve paketlerinin sayısını düşürmek inan çok zor olacak ağlarken sana sarılamamak...Bana bıraktığın izlerini silerek başladım işe geçen gün fındığın senin yadigarın değilmişcesine tutuşturdum bir çocuğun ellerine eminim senin kadar iyi bakar ama senin bana baktığın gibi bakarsa çıkamazlar işin içinden...
Evde sana ait bütün fotoğrafları atmak istedim işim bitince cüzdanımda seninle evleniriz düşüncesiyle çektirdiğimiz vesikalık dışında hiç fotoğraf kalmadı sonra fark ettim ki ne kadar çok sen olmuşum... oysaki sen, ben olduğum için kimseye benzemediğim den severdin beni seni seveceğim derken ne kadar sen olmuşum yeni fark ettim
Ellerinin değdiği her şeyi atma düşüncesiyle kalktım ayağa sonra bir hayli hızlı oturdum yerime eşyayı atsam ne olacak silinecek mi ki ruhuma değen parmağının izlerini sonra bir hayli acı içinde yattım yatağıma gözlerimi kaparken dudaklarımdan minik bir şarkı sözü dökülüyordu silmesinler izlerimi...
sabah uyandığımda her şey bıraktığım gibiydi bir seni bulamamıştım bıraktığım yerde bir sendin giden
yine günümü gece gecemi de gün ettim iki fincan kahve eşlik etmişti yalnızlığıma bir onlara anlmıştı adını anmayı özlediğimi söylememe gerek yok bilirsin canım yanar da diyemem yaktılar canımı diye neyse gitsin bu içimde sana olan şeyler
bunlar seni anlatacak son satırlarım olacak ruhum gözlerini kapadı sayende bu hayata ama daha bedenime gelmedi sıra.her ayak sesinde senin geleceğini düşünerek koşmayacağım kapıya, zil her çaldığında geldi işte demeyeceğim bu gece her şeyin sonu olacak bu gece ruhumda sana ait olan kısma son verecek kudrete sahibim...
Unutucam kahve gözlerini unutucam dokunmayı sevdiğim saçlarını unutucam yeminlerini, sesini kokunu, unutucam bu gece içeceğim her yudum silecek bedenimden bedenini, ruhumdan ruhunu, benden seni görüşürüz hayallerim, umutlarım, görüşürüz ruhum, görüşürüz yarınım, bugünüm dünü'm geçmişim geleceğim, her şeyim gittiğin yeri mutlu et olur mu ve son olarak gözlerine son kez bakmadan kaparsa m bu gözleri üzülme boşuna o vakit merak etme yakamam ki ben canımı senin yaktığın gibi öldüm ben zaten bir tek göz kapaması kaldı geriye bunun için suçlama ne beni ne kendini herşeyini almışsın bana senden bir anılarımızı bırakmışsın en büyük haksızlığın bu oldu bana seni sonuna kadar sonuna kadar sevdim seviyorum ve seveceğim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşçakal
ChickLitPlanlı bir terk edişti bu ruhumu alaşağı eden bir gidiş bu tek bir şey bırakmamıştı bana fotoğraflar dışında sevmemiş yeteri kadar demek beni veya ben sevememişim ki gitmiş...