Sabah uyandığımda Kiki yanımda yoktu. Sanırım mutfaktaydı. Aşağıya indim. Kiki kapının önünde biriyle konuşuyordu. Ben de yanına gidip konuştuğu kişiye baktım.
"Selam Ruru!"
"Selam Marry."
Bana gülümsedi. Ben de ona.
"Ruru, bu gün Reaper ile buraları gezicekmişiz!"
Kiki çok heyecanlı görünüyordu.
"İlk bir kahvaltımızı yapalım, ondan sonra istediğin yerlere gidebiliriz."
Yüzündeki gülümseme daha da arttı.
"Aslında ben Reaper'ın evinin yakınında bir restoran biliyorum."
"Ruru, gidebilir miyiz? Lütfeeeeen?"
"Eh, sen nasıl istersen."
"Yaşasın!"
"Hadi gidelim."
Kiki ile yukarı çıkıp üzerimizi değiştirdik. Aşağıya indiğimizde Marry biri ile konuşuyordu. Marry'nin arkasına geçtik. Anlamış olmalılar ki bize baktılar. Marry'nin yanındaki kız yanımıza gelip elini uzattı.
"Merhaba! Ben Zümra, Marry'nin arkadaşıyım."
Bize gülümsedi. Biz de sırayla ellerimizi uzatıp elini sıktık ve gülümsedik. Ellerimizi geri aldığımızda birlikte biraz konuştuk. Birden Marry'nin telefonu çaldı. Telefonu elinde aldı ve bize baktı.
"Bir saniye lütfen."
Marry biraz uzaklaştı ve telefonu açtı. Hem sakin hem sinirli görünüyordu. Telefon ile konuşmayı bitirdiğinde yanımıza geldi. Biraz da olsa bize gülümsüyordu. Ama kaşları düzdü. Bu kızdığı anlamına geliyordu.
"Benim bir işim çıktı, siz bensiz devam edin."
"Sen nasıl istersen Marry."
"Teşekkürler Zümra. Sen o yeri biliyorsun, değil mi?"
"Tabii ki! Sonra görüşürüz."
"Hoşçakal. Sonra haberleşiriz."
Marry gittiğinde Zümra da bizi restorana götürmeye başladı. Geldiğimizde kapıdaki yazıya baktım. 'Şeytanlar giremez!'
"Benden buraya kadar."
Kiki biraz üzüldü.
"Neden? Sende gel."
"Kapıdaki yazı benim girmemi engelliyor. Yani, sonra görüşürüz-"
"Bir dakika!"
Bu sefer gitmesini ben engellemiştim.
"Neden giremezsin? Bu senin hakkın."
"Eh, bunlar buranın müdürünün kararı."
"Gel!"
Zümranın kolundan tuttum ve içeri soktum. Kiki de arkamızdan geldi. Birlikte bir masaya oturduk.
"Bence bu iyi bir fikir değil-"
"Buraya bir Şeytan sokamazsınız!"
"Sen kim oluyorsun?"
Karşımızda bir adam vardı.
"Ben buranın müdürüyüm!"
Adama dikkatlice baktım. Üzerinde bir smokin vardı ve tam kalbinin üzerinde isim etiketi.
"Peki kraliçe buraya Şeytanların girmemesini onayladı mı?"
"O-O... Sen bu konuda ne yapabilirsin ki?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Başlangıç || Errorink || Sezon 1
FanfictionKiki ve Ruru, iki düşman. Bir gün ikisi birden biri tarafından Cennet ve Cehhennem'e getiriliyor, orada kalmak zorundalar. Sizce ne olacak?