*3||part3*

282 22 58
                                    

Eğer Kiki ile ilgili bir duvar kâğıdı istiyorsanız, medyadaki fotoğraf bedava. Alın kullanın ^-^

-5 saat sonra-
-Kiki'in gözünden-
Uyandığımda aşağıdan sesler geliyordu. Sanırım Error uyanıktı. Kapıyı açtım ve aşağıya indim. Mutfağa girdim. Tam tahmin ettiğim gibi tezgahın önündeydi. Tezgahın üstünde bir tepsinin içinde iki tabak dondurma vardı. Error tam kaşık almak için elini çekmecenin koluna uzatıyordu ki birden ona sarıldım. Biraz korktu ama birşey yapmadı.
"Selam Ruru!"
"Selam Kiki!"
İkimiz de güldük.
"Bana hâlâ kızgın mısın?"
"Hayır. Ben birşeyi merak ediyordum da-"
Birden durdum. Ona fotoğrafları soramazdım.
"Evet?"
"Boşver, o kadar önemli birşey değil."
"Peki."
Gülümsedim.
"Dondurma ister misin? Senin için de koydum."
"Tabii ki!"
Elime tabaklardan birini aldım ve bir kaşık çıkardım. Mutfaktan çıkıp balkona geçtim. Error da arkamdan geldi. Sandalyeye oturdum ve dondurmamı yemeye başladım.
-5 dk. sonra...-
Dondurmam bitmişti. Ama tabağı yalıyordum. Hem de duramıyordum. Birden Error dilini benimkine değdirdi ve beni tabaktan ayırdı. Dilimi içeri soktum. Gözlerimi kapatmıştım ve ellerimle yüzümü kapatıyordum. Çok kızarmıştım. Error'a dil çıkardım. O da bana. Gözümü açtım. Bir dakika bir farklılık var-!
"Error?!"
"Evet?"
Dilimiz hâlâ dışardaydı. Ya da dillerimiz.
"Senin kaç dilin var?"
Dillerimizi içeri soktuk.
"5 tane, neden?"
"Yok birşey."
Hâlâ şaşkındım.
"Hava kararıyor. Hadi içeri girelim."
İkimiz de içeri girdik ki kapı çaldı. Hemen aşağıya koştum. Kapıyı açtım.
"Ah, selam Angelina!"
"Selam! Annemler evde yok da. Birlikte bir gecelik pijama partisi yaparız diye düşündüm."
"Tabii! Bir saniye lütfen."
Tam Error'a söylemek için gidiyordum ki meğer Error arkamdaymış.
"Ruru! Angelina bizi bir pijama partisine çağırdı. Ben gidicem. Sen de gelsene!"
"Bilmem."
"Hadiiii!"
"İyi..."
Arkamı döndüm.
"Biz geliyoruz."
Angelina biz kelimesini duyduğunda gülümsemesi soldu. Ama yine gülümsedi.
"Tabii. Sizi bekliyor olacağım."
Kapıyı kapattım ve odama üstümü değiştirmek için çıktım.
Ruru'dan devam...
Kiki'nin şu Angelina denen kızla konuşmasını duydum. O aptal benim de geleceğimi duyduğunda suratını astı. Bence o Kiki'yi istiyor. Tch... Onun Kiki'yi elimden alması için ölümü çiğnemesi lazım! Neyse. Yukarı çıktım. Odamın kapısını açtığım gibi içeriden Kiki çıktı.
"Senin için de diğerini bıraktım."
İçeri girdim. Bir kapşonlu vardı. Aldım ve aşağıya indim. Bekle... Ben bunu nasıl giyicem? Herneyse, bir yolunu bulurum. Kiki biraz uykuluydu. Birlikte kapıya doğru yürüdük.

 Birlikte kapıya doğru yürüdük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kapıyı açtık. Ve ben sonunda kapşonluyu giymeyi başarmıştım. Yan eve gittik ve kapıyı vurduk.

Diğer bölüm *3*'ün son partı olucak. Ve drama isteyen bne. Dramayı pek sevmem ama bu kitaba güzel gider. ÙwÚ
Sizce Ruru, Kiki'yi kazanabilecek mi, yoksa Angelina yüzünden uzaklaşıcaklar mı?

Yeni Bir Başlangıç || Errorink || Sezon 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin